همه چیز درباره تگ عنوان و تاثیر آن در سئو سایت

آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 458
بازدید کل : 38657
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

سه شنبه 2 مهر 1398

همه چیز درباره تگ عنوان و تاثیر آن در سئو سایت

برچسب عنوان,تعداد کاراکترهای تگ title حداکثر چقدر باید باشد,تگ title در وردپرس

تگ عنوان یا title tag یکی از اصلی ترین مواردی که باید در زمینه سئو سایت به خوبی رعایت شود. بر اساس مصاحبه ای که با جان مولر انجام شده است، این نکته به دست می آید که تگ عنوان یک عامل رتبه بندی به شدت تاثیر گذار می باشد. البته دقت داشته باشید که مولر در مصاحبه خود بیان کرد که در برخی از موارد می شود که یک صفحه سایت رنک مناسبی از گوگل دریافت کند در حالی که از تگ های عنوان به خوبی استفاده نکرده است.

باید بگوییم که این مورد برای آن دسته از وب سایت هایی است که برندی کاملا شناخته شده و محتوایی بسیار ارزشمند داشته باشند. در غیر این صورت اگر صاحب وب سایتی از برچسب عنوان به خوبی استفاده نکند، به هیچ وجه نمی تواند رتبه مناسبی در نتایج جستجو گوگل دریافت کند.

در نهایت باید بگوییم که مطمئن باشید که تگ های سئو شده عنوان نقش موثری در بهینه سازی صفحات سایت دارند و در نتیجه شما به هیچ وجه نباید از استفاده از آن ها غافل شوید. اگر می خواهید که به یک متخصص سئو تبدیل شوید باید عملکرد بسیار فوق العاده ای در این زمینه از خود نشان دهید. داشتن تگ تایتل به شما می کند تا ترافیک بسیار با ارزش و زیادی را به صفحات سایت خود وارد کنید. در این مقاله ما 4 قانون کلی و 5 مرحله بسیار ساده برای استفاده و بهینه سازی تگ های عنوان برای شما ارائه کرده ایم.

در زمان های قدیم، گوگل عنوان های طولانی و ناخوشایند را کوتاه می کرد و عملی بر روی رتبه سایت مورد نظرش انجام نمی داد. اما اکنون اگر کارکرد ضعیفی در این زمینه داشته باشید، گوگل صفحه وب سایت مورد نظر را یا در نتایج جستجو خود به طور کلی نشان نمی دهد و یا اینکه رتبه بسیار پایینی برای آن در نظر می گیرد.

Title tag یا تگ عنوان چیست؟

برچسب عنوان همانطوری که می دانید در قسمت header کد منبع صفحه نمایش داده می شود و با تگ های HTML تنظیم می شود. در حالی که این تگ در صفحه HTML شما نشان داده نمی شود، در صفحات نتایج جستجو گوگل، اولین متنی است که برای صفحه سایت شما نشان داده می شود.

4 قانون ساده برای ایجاد تگ عنوان

به طور کلی موتورهای جستجو برای درک بهتر مطالب یک صفحه از تگ های HTML استفاده می کنند. البته دقت داشته باشید که این موضوع برای انسان ها نیز اهمیت زیادی دارد. در نتیجه این قضیه باعث می شود تا ما برای ایجاد تگ عنوان، از 4 قانون ساده و بسیار کاربردی استفاده کنیم.

حالا وقتشه!   اینو بخون: 5 استراتژی اشتباه تولید محتوا که نباید انجام دادپیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

  1. سئو تگ عنوان

 برچسب عنوان شما باید شامل کلمات کلیدی باشد که در محتوای سایتتان مورد استفاده قرار گرفته است. البته دقت داشته باشید که باید کلمه کلیدی اصلی محتوایتان را در عنوان استفاده کنید. به عنوان مثال در عنوان این مقاله از کلمات کلیدی سئو سایت و تگ عنوان استفاده شده است که اصلی ترین عبارات این مقاله را تشکیل می دهند. اگر نمی دانید که از چه عبارت کلیدی برای عنوان صفحه خود استفاده کنید، می توانید از ابزارهای موجود در گوگل استفاده کنید و تعداد بسیار زیادی کلمه کلیدی درباره یک موضوع مشخص به دست بیاورید. شما می توانید میزان جستجو شدن برای هر کلمه کلیدی را مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید.

  1. متن عنوان صفحه بهتر است که بیشتر از 55 کاراکتر نباشد

تعداد کاراکتر عنوان سایت تاثیر بسیار زیادی در بهینه بودن صفحات شما می گذارد. همانطوری که می دانید میزان محدودی فضا برای نشان دادن عنوان های صفحات سایت های مختلف در نتایج جستجو گوگل وجود دارد که شما نمی توانید عنوانی انتخاب کنید که بیشتر از 55 کاراکتر داشته باشد. البته از این موضوع هم یادتان نرود که اگر تگ تایتل کوتاهی داشته باشید که به خوبی چگونگی محتوای سایت را نشان نمی دهد، ممکن است این موضوع باعث افت رنک بشود. البته این موضوع بستگی به نوع محتوای شما نیز دارد و در برخی از موارد دیده شده است که عنوان هایی که کمتر از 30 کاراکتر داشته اند، نتیجه و عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان داده اند.

  1. کاربرد تگ تایتل هایی که دارای فاکتورهای تبلیغاتی هستند

به یا داشته باشید که شما تگ های عنوان خود را فقط نباید برای موتورهای جستجو انجام دهید. بلکه این کاربران فضای مجازی هستند که اهمیت بیشتری دارند و شما باید در درجه اول هدفتان جلب رضایت آنان باشد. البته باید سعی خود را بکنید که تگ عنوان خود را برای هر دو طرف، به بهترین شکل بهینه کنید و تمامی نکات مهم تگ عنوان در سئو را برای عناوین خود پیاده سازی کنید.

  1. تولید عنوان های جدید و منحصر به فرد

بیشتر وقت ها، وب سایت ها تگ HTML مشابهی را برای چندین صفحه خود مورد استفاده قرار می دهند. گوگل این موضوع را به عنوان یک خطا در نظر می گیرد. به این علت که برچسب های عنوان تکراری از ایندکس شدن مطالب جدید وب سایت شما جلوگیری می کنند. شما باید کنترل اوضاع را در این زمینه به دست بگیرید و ترافیک دریافتی سایت خود را به سمت یک URL که عملکرد بهتری نسبت به بقیه صفحات دارد، منتقل کنید.

5 مرحله برای موفقیت سریع title tag

برچسب عنوان,تعداد کاراکترهای تگ title حداکثر چقدر باید باشد,تگ title در وردپرس

  1. قبل اینکه شروع به تولید محتوا برای صفحه سایت خود بکنید، بهتر است که برچسب عنوان و متا دیسکریپشن را کامل کنید. برای سئو سایت بسیار اهمیت دارد که کلمه کلیدی اصلی در عنوان و متا دیسکریپشن حضور داشته باشد. شما همچنین می توانید که بقیه عبارات کلیدی موجود در متن محتوای خود را در متا دیسکریپشن به کار ببرید.
  2. برای صفحات سایت خود محتوایی تولید کنید که ساختار فوق العاده و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. بهتر است که سعی خود را بکنید تا محتوای شما نسبت به دیگر سبک محتواهای موجود در اینترنت، کاملا متفاوت باشد. با ایجاد چنین محتوایی که از هر نظر منحصر به فرد می باشد، می توانید باعث افزایش ترافیک، افزایش رتبه و تقویت میزان کلیک های ورودی وب سایتتان شوید.
  3. بعد از اینکه نوشتن مقاله صفحه سایت خود را به اتمام رساندید، دوباره تگ های عنوان و متا دیسکریپشن را با توجه به نکات تگ عنوان در سئو مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که ارتباط درستی بین متن محتوا و موارد گفته شده می باشد.
  4. پس از منتشر کردن مطلب خود، باید اطمینان حاصل کنید که صفحه مورد نظر شما در SERP ها نمایش داده می شود. جالب است که بیشتر ناشران مطالب سایت های مختلف، از انجام این مرحله غافل می مانند. در نتیحه اگر متوجه شدید که در لیست نتایج جستجو، نمایش داده نمی شوید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تگ های خود را تغییر دهید.
  5. پس از گذشت چند هفته، با انجام تجزیه و تحلیل های لازم، اگر از عملکرد صفحه سایت مورد نظر خود راضی نبودید، بهتر است که هرچه سریعتر تغییرات لازم را بر روی برچسب ها و دیسکریپشن خود ایجاد کنید و دقت داشته باشید این تغییرات باید مطابق با آخرین استراتژی هایی باشد که در دوره های معتبر آموزش سئو برای علاقه مندان بیان می شود.

در نهایت امیدواریم که با مطالعه این مقاله متوجه اهمیت تگ عنوان در سئو شده باشید و تمامی مراحل لازم در این زمبنه را به خوبی انجام دهید. تنها کافی است تا مدت زمان اندکی را برای سئو برچسب عنوان مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید نتیجه بسیار مناسبی در گوگل داشته باشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری,



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:13

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::