آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 274
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 307
بازدید ماه : 574
بازدید کل : 39165
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

چهار شنبه 1 خرداد 1398

آموزش افزایش رتبه سئو سایت در گوگل طی یک ماه

آموزش افزایش رتبه سایت در گوگل مهمترین قسمت سئو سایت می باشد و بیشترین سوالی که همیشه در این حوزه پرسیده می شود این سوال است : 

آیا واقعا امکان دارد که بتوان در عرض یک ماه به صفحه اول گوگل رسید؟ پاسخ امیر قمصری : گاهی اوقات.

به عنوان یک قانون، هیچگاه نباید انتظار داشته باشید که در ماه های ابتدایی فعالیت، برند سایتی جدید را در 10 نتیجه اول گوگل ببینید (یا حتی بیشتر). اما گاهی اوقات امکان دسترسی به این رتبه در عرض 30 روز وجود دارد اگر تمامی شرایط مهیا باشد. هیچ ضمانتی وجود ندارد که سایت شما برای زمان طولانی موقعیت خوبی داشته باشد به همین علت فضا برای سایت های جدید که می خواهند بالاتر بیایند باز می شود بنابراین صفحه اول گوگل تضمینی در این زمان کم بدون شرایط امکان پذیر نیست!



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 12:10

چهار شنبه 1 خرداد 1398

نکات مهم تگ meta description در سئو سال 2018

متا تگ توضیحات یکی از مهم ترین متا تگ های سئو می باشد. نحوه نوشتن توضیحات متا (meta description) به صورت کاملا بهینه، امری بسیار مهم در مباحث آموزش سئو می باشد که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

در سال 2016، Christopher Ratcliff دستورالعملی فوق العاده درباره متا تگ توضیحات در سایت Search Engine Watch نوشت.

بیشتر مطالب آن مقاله هنوز هم مفید و قابل استفاده است. مثال های خوب و بدی که Chris بررسی کرده بود هنوز عالی هستند و حتی بعد از گذشت دو سال، یکی از بهترین گزینه ها برای نوشتن متا تگ توضیحات، مراجعه به نکات مطرح شده در همین چک لیست است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:27

دو شنبه 30 ارديبهشت 1398

نکات مهم بازاریابی تلفنی

شما با یک تماس تلفنی درست و طبق قاعده بازاریابی با مشتری میتوانید یک معامله ی سودآور را شروع کنید و در مقابل یک تماس تلفنی ناموفق میتواند پایان فروش محصول به مشتری باشد.

 مطالعه این نکات به بازاریاب در برقراری ارتباط تلفنی صحیح با مشتری برای جلو رفتن روند فروش کمک می کند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 10:58

یک شنبه 29 ارديبهشت 1398

بررسی بازاریابی دیجیتال – بررسی سایت

بررسی بازاریابی دیجیتال  بررسی سایت

 در این مقاله قصد داریم معیارهای بازاریابی دیجیتال را بررسی کرده و به تفاوت میان بررسی وب سایت و بررسی بازاریابی دیجیتال بپردازیم:

معیارهای بازاریابی دیجیتال برای محتوا و رسانه های اجتماعی

ما در ادامه، معیار های بازاریابی دیجیتال را به شما ارائه می کنیم که مرتبط با محتوا و رسانه های اجتماعی می باشد.

در ادامه مقاله ما معیارهای بازاریابی دیجیتال که مربوط به رسانه های اجتماعی و محتوا است به شما عزیزان ارائه می کنیم.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:12

یک شنبه 29 ارديبهشت 1398

سئو سایت و تکامل آن از آغاز تا امروز

 تکامل سئو سایت از آغاز تاکنون، شاهد تغییرات گسترده ای بوده است. در سئو هم مانند زندگی عادی، تنها چیزی که ثابت است، تغییر است! حتی سرعت تغییر در سئو هم در حال تغییر است!!!

سرعت تقویت نتایج جستجو و شخصی شدن آن ها، گسترش تعداد موتورهای جستجو و تخصصی شدن آن ها، و افزایش تعداد جستجو کنندگانی که در شرایط و مکان های مختلف به دنبال رسیدن به پاسخ مد نظر خودشان هستند، همواره در حال افزایش است.

با وجود این که شاید فکر کنید این تغییرات، به صورت ناگهانی شکل گرفته اند اما خب اصلا به این صورت نیست. در صورتی که ما بعضی از تغییرات محسوس در تکامل جستجو را بررسی کنیم، می توانیم در رابطه با این که ما چطور به جایی که الان هستیم، رسیده ایم دیدگاه های خوبی به دست بیاوریم. پس بیایید اندکی از این تکامل را بررسی کنیم و ببینیم که گوگل در اوایل 2000 در چه شرایطی قرار داشته است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:43

شنبه 28 ارديبهشت 1398

نحوه به دست آوردن بک لینک های با کیفیت

نحوه به دست آوردن بک لینک های با کیفیت

 

چطور می توان به بک لینک با کیفیت در سال 2019 دست پیدا کرد؟

لینک ها یکی از روش هایی برای کاربران هستند تا بتوانند اطلاعات مورد نظر خودشان را در اینترنت پیدا کنند. این لینک ها یک عامل رتبه بندی برای صفحه شما هم هستند. از میان بیش از 200 عامل رتبه بندی، لینک ها همیشه یکی از سه عامل مهم رتبه بندی در محتوا و RankBrain بوده است.

اما، فقط داشتن لینک کافی نیست. آموزش ساخت بک لینک با کیفیت و یا در واقع کیفیت لینک های شما نیز اهمیت زیادی دارد. گوگل نه فقط تعداد بک لینک های یک صفحه بلکه کیفیت آن ها را هم در نظر می گیرد. متاسفانه، بعضی از سئوکاران با عجله تلاش می کنند تا کاری کنند سایت هایشان محبوب شود و در لینک های کم کیفیت سرمایه گذاری می کنند. اما لینک سازی با کیفیت بالا، تنها روشی است که می تواند باعث شکل گیری نتایج خوبی شود.

دنبال کردن سریع ترین و ارزان ترین نتیجه باعث می شود که بعضی از افراد از روش های اشتباه برای تولید بک لینک استفاده کنند. این روش ها معمولا تکنیک های کلاه سیاه هستند که می تواند باعث جریمه گوگل و نابود شدن شهرت سایت شان شود. چیزی که جالب است این است که حتی آژانس های سئو نیز از تکنیک های ضعیف لینک سازی استفاده می کنند. یک مطالعه در سال 2018 توسط Assertive Media بر روی 230 آژانس لینک سازی در انگلستان انجام شد و مشخص شد که نه مورد از ده آژانس از روش های اشتباه برای لینک سازی استفاده می کنند.

برای این که شما هم به سرنوشت آن ها دچار نشوید، باید لینک های با کیفیت ایجاد کنید.

بک لینک با کیفیت چیست؟

در قسمت زیر ما سه عامل را به شما معرفی می کنیم که نشان دهنده کیفیت لینک ها هستند.

الف) اعتبار صفحه ای که به شما لینک شده است

اعتبار صفحه ای که به شما لینک شده است، برای گوگل اهمیت زیادی دارد. منطق این موضوع این است که اگر یک صفحه معتبر از محتوای شما استفاده کرده است، قطعا محتوای مرتبط و مفیدی در سایت شما وجود دارد. این اعتبار که با نام PageRank شناخته می شود، به گوگل نشان می دهد که صفحه ای که از لینک شما استفاده کرده است چه قدر اعتبار دارد و در نتیجه این موضوع باعث بهبود اعتبار شما می شود.

ب) اعتبار سایتی که به شما لینک شده است

اعتبار کلی وبسایتی که به شما لینک داده است هم برای گوگل یک نشانه مهم است که نشان می دهد سایت شما سایت معتبری است. اعتبار سایت خیلی شبیه به اعتبار صفحه می باشد و معمولا بر اساس رتبه بندی دامنه (DR) و اعتبار دامنه (DA) اندازه گیری می شود که این مقیاس ها به ترتیب توسط Ahrefs و Moz ارائه می شود.

ج) ارتباط محتوایی

Page Rank و اعتبار دامنه تنها در صورتی مفید هستند که محتوای سایت شما ارتباط موضوعی داشته باشد. به عنوان مثال، چشم انداز دریافت لینک از سایت NYTimes.com بسیار خوب می باشد. اما، در صورتی که موضوع شما مطابق با موضوعی که در سایت NYTimes.com از شما لینک دریافت کرده مرتبط نباشد، این لینک خیلی ارزشی نخواهد داشت. این موضوع به این دلیل است که در مبنای تمام فعالیت های لینک سازی، مرتبط بودن اطلاعاتی که به یکدیگر لینک شده اند، اهمیت بسیار زیادی برای کاربر دارد.

 

بهترین روش های ساخت بک لینک با کیفیت در سال 2019

بر همگان مشخص است که لینک سازی هنوز هم یکی از مهم ترین مهارت های سئو می باشد. اما، برای این که در این زمینه تسلط پیدا کنید شما باید مهارت های مختلفی داشته باشید که برای دریافت لینک از دیگران ضروری می باشد.

برای به دست آوردن لینک هایی که مطابق با معیارهای بالا باشد و دریافت پایدار این لینک ها به صورتی که وبسایت شما همیشه بر اساس این لینک های با کیفیت تقویت شود، شما باید تلاش بسیار زیادی بکنید. این کار نیازمند این است که شما تقریبا زمان زیادی را برای انجام کار صحیح، سپری کنید.

در ادامه ما چند روش موثر را به شما ارائه می کنیم که می تواند در سال 2019 باعث تقویت فعالیت های لینک سازی شما شود:



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:42

شنبه 16 ارديبهشت 1397

چند ابزار گرافیکی مفید برای ساخت تیزر تبلیغاتی

 

تیزرهای تبلیغاتی و جزئیات به کار رفته در آن‌ها مشخص می‌کند که توسط چه فردی طراحی شده است؛ یک مبتدی یا یک طراح خبره. طراحان حرفه‌ای همه چیز را خودشان طراحی نمی‌کنند، زیرا این کار زمان‌بر است و باعث می‌شود نتوانند روی قسمت‌های مهم تیزر تمرکز داشته باشند.

 

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 12:44

یک شنبه 19 فروردين 1397

بهینه سازی تصاویر برای موبایل – تکنیک های متداول

استفاده از فونت آیکن,افزایش سرعت بارگذاری صفحات,بهترین فرمت عکس برای سایت

بهینه سازی تصاویر برای موبایل، بر روی افزایش سرعت بارگزاری سایت در تلفن های همراه تاثیر مستقیم دارد. دوستان عزیزم، شما با آموزش سئو تصاویر که بخشی از آن در مقاله گذشته مطرح شد به راحتی میتوانید موجب افزایش ترافیک سایت خود شوید. در این مقاله به بررسی فرمت تصاویر می پردازیم و چند تکنیک طراحی سایت برای افزایش سرعت بارگزاری صفحه معرفی می کنیم.

چه کسانی از تصاویر رسپانسیو استفاده می کنند؟

جستجویی در کدنویستی وب سایت های اصلی مانند Amazon ،Facebook و BBC نشان می دهد که هیچکدام هنوز از عنصر picture (که در کتاب آموزش سئو توضیح داده شد) برای ارائه تصاویر ریسپانسیو استفاده نمی کنند.

آیا انجام چنین کاری برای این وب سایت ها سودمند است؟ ارائه تصاویر مختلف برای هر پلتفرم، چند مزیت در بر دارد:

  • به وب سایت امکان نمایش تصاویر بزرگتر و با رزولوشن بالاتر را در دسکتاپ می دهد.
  • اندازه تصاویر و وزن کلی صفحه را کاهش می دهد و به همین جهت نیز باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات در موبایل می شود.
  • به سایت موبایلی امکان نمایش تصاویر زوم شده را می دهد. (به تصویر crop شده سگ در پایین توجه کنید).
  • خرده فروشان می توانند تصاویر Hero موبایل فرندلی را بر روی موبایل نمایش دهند و بر روی نمایشگر های بزرگ هم اندازه های طبیعی تصاویر را نمایش دهند.

استفاده از فونت آیکن,افزایش سرعت بارگذاری صفحات,بهترین فرمت عکس برای سایت

پیدا کردن بهترین فرمت برای تصاویر

طبق آمار httpArchive، متداول ترین فرمت هایی که برای سایت های موبایلی یا موبایل فرندلی استفاده می شوند، به ترتیب 46% فرمت JPEG، 28% فرمت PNG، 23% فرمت GIF و 1% فرمت SVG است.

استفاده از فرمت نادرست تصویر می تواند اندازه فایل را افزایش داده و زمانی که می خواهیم از تصاویر در مقیاس های مختلف استفاده کنیم، بر کیفیت آنها تاثیر می گذارد.

دو مدل تصویر در وب داریم: raster و vector. تصاویر مدل اول از نقطه ها تشکیل می شوند (مانند یک تصویر دیجیتالی)، در حالی که تصاویر مدل دوم از خطوط و اشکال تشکیل می شود. فرمت های JPEG، PNG و GIF از مدل raster هستند. فرمت SVG مدل vector است. SVG فرمت جدیدتری است که هنوز زیاد از آن استفاده نمی شود، اما Google و Udacity استفاده از آن را برای طراحی ریسپانسیو سایت ها پیشنهاد می کنند.

هرکدام از این فرمت ها مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند، و هر طراحی هم نظر خاصی دارد و فرمت خاصی را می پسندد. شما باید برای انتخاب فرمت، سیاست های وب سایت خود را بررسی کنید، اما به طور کلی:

  • فرمت JPEG بیشتر برای گذاشتن عکس در وب استفاده می شود.
  • استفاده از فرمت GIF برای گذاشتن انیمیشن، عکس های ساده، آیکون ها و لوگوها مناسب است.
  • فرمت PNG برای عکس های باکیفیت تر، لوگوها، آیکون ها و دیگر تصاویر و عکس هایی که در آنها از افکت استفاده شده است به کار می رود.
  • SVG برای عکس ها، لوگوها و سربرگ صفحات به کار می رود.

جایگزین تصاویر سنتی

صفحات وب پر از تصاویر کوچک هستند، تصاویری مثل آیکون ها و دکمه ها. اگر هرکدام از این تصاویر با فرمت های تصویری خاصی از قبیل GIF/PNG/JPEG ساخته شده باشند، اندازه صفحه افزایش پیدا می کند چرا که برای بارگذاری هرکدام از این تصاویر، نیاز به ارسال درخواست جداگانه ای از جانب مرورگر است، که همین مسئله نیز به افزایش زمان بارگذاری صفحه کمک می کند.

سه روشی که به کمک آنها می توانید اندازه صفحات و تعداد درخواست ها را کاهش دهید، عبارت اند از:

  • فرمت CSS: این فرمت مجموعه ای از عکس های کوچک را به یک فایل CSS واحد تبدیل می کند. توجه داشته باشید که فایل های CSS حجیم که در آن از تصاویر زیاد و با بزرگی استفاده شده باشد، می تواند تاثیر برعکس بر روی سرعت سایت داشته باشد.
  • فونت آیکون ها: به شکل مجموعه ای از آیکون ها است که در قالب یک فایل واحد گنجانیده می شود.
  • اشکال CSS: اشکالی هستند که به جای روش های سنتی، با استفاده از فرمت CSS ساخته می شوند.

Mike D’Agruma به عنوان یک توسعه دهنده وب می گوید:

به منظور کاهش اندازه فایل، من معمولا از مجموعه آیکون های محبوب و بزرگ دوری می کنم و با استفاده از Fontastic فونت های آیکون مورد علاقه خودم را می سازم. این روش از چند جهت بسیار خوب است:

1) از آنجا که من تنها از تعداد کمی آیکون های خاص استفاده می کنم، اندازه فایل نهایی به میزان قابل توجهی کوچکتر خواهد شد.

2) این آیکون ها با فرمت SVG ساخته می شوند، که می توان اطمینان حاصل کرد برای همه دستگاه ها مناسب هستند.

3) این روش بسیار انعطاف پذیر است، چرا که آیکون های فونت کاملا با CSS قابل تغییر هستند.

یک راه دیگر برای آنکه بتوانید فایل های با اندازه مناسب بسازید که برای بارگذاری آنها زمان زیادی نیز صرف نشود، این است که با استفاده از فرمت CSS فرمت های مورد نیاز خود را بسازید. می توانید اکثر اشکال را با این روش ساخته و هر تغییری که خواستید را بر روی آنها اعمال کنید، یا به آنها افکت های مورد نظر خود را بدهید.

 

تکنیک های طراحی برای افزایش سرعت بارگذاری صفحه

بهینه سازی تصاویر,تصاویر رسپانسیو,سئو تصاویر

وقتی تصاویر اضافی را حذف کرده اید و بهینه سازی را انجام داده اید، اما صفحات شما هنوز با سرعت کافی بارگذاری نمی شوند، چه کار باید بکنید؟ تقلب!

Raluca Budiu می گوید اطمینان حاصل کنید که ابتدا موارد ضروری بارگذاری می شوند:

“در زمان لود شدن صفحه، اطمینان حاصل کنید که ابتدا متن بارگذاری می شود. به این ترتیب کاربران می توانند شروع به خواندن محتوا کنند. وقتی تصاویر بارگذاری می شوند، محتوایی که پیش از این بارگذاری شده است را تغییر ندهید. این کار باعث می شود جای آنها در صفحه تغییر کند و گاهی اوقات کاربران بر روی لینک اشتباه کلیک می کنند، چرا که لینک مورد نظر آنها به طور غیرمنتظره ای محو شده است.”

میان زمان بارگذاری مورد انتظار کاربر (perceived load time) و زمان بارگذاری واقعی (actual load time) تفاوت وجود دارد. مهم ترین مسئله برای کاربر این است که محتوایی که می خواهند ببینند، در دسترسشان باشد. کاربران دوست ندارند به یک صفحه خالی زل بزنند و منتظر باشند مرورگر تصاویری را بارگذاری کند که هیچوقت قرار نیست ببینند.

سه تکنیک متداول برای انجام این کار وجود دارد. Robert Gaines، توسعه دهنده وب و اپلیکیشن می گوید:

  1. بارگذاری با تاخیر(Deferred loading): در این مدل بارگذاری، با استفاده از JavaScript، بارگذاری تصاویر و دیگر موارد موجود در صفحه، تا زمانی که محتوای اصلی صفحه بارگذاری نشده است، متوقف می شود. بارگذاری با تاخیر، مدت زمان لازم برای بارگذاری محتوای ثانویه را کاهش می دهد، همچنین نیاز به کوچک کردن تصاویر را نیز کم می کند.
  2. بارگذاری تنبل (Lazy Loading): عناصر صفحه را تنها در زمان نیاز بارگذاری می کند. بنابراین ابتدا محتوای محلی که کاربر مشاهده می کند بارگذاری می شود، بعد همینطور که کاربر به پایین صفحه می آید، محتوای پایین صفحه نیز بارگذاری می شود. این روش بیشتر در گالری تصاویر مثل تصویر بندانگشتی محصولات در سایت های خرده فروشی استفاده می شود. تصاویر بزرگ نیز تنها زمانی بارگذاری می شوند که بر روی آنها کلیک شود.
  3. بارگذاری پله پله تصاویر (Progressive image loading): در این شکل بارگذاری، ابتدا تصاویر با کیفیت کم بارگذاری می شوند و بعد از این که بارگذاری محتوای ثانویه پایان یافت، این تصاویر با تصاویر باکیفیت جایگزین می شوند. بارگذاری پله پله تصاویر عملکرد صفحه را با استفاده از ویژگی های بصری متعادل می کند. بر خلاف بارگذاری با تاخیر، در این نوع بارگذاری کاربران منتظر نمی مانند تا تصاویر بعد از محتوای اولیه بارگذاری شوند و از همان ابتدا تصاویر را می بینند.

ابزارهایی مانند Photoshop امکان ذخیره تدریجی فرمت های JPEG یا PNG را نیز می دهد که در نتیجه به روشی که توضیح داده شد، بارگذاری می شوند.

این مقاله آموزش تصاویر رسپانسیو، برای توسعه دهنده های وب می باشد، اما همه می توانند از آن استفاده کنند. دوستان عزیز، امیر قمصری و تیم نیوسئو همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. 






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:4

سه شنبه 7 دی 1396

سئو و بهینه سازی وبلاگ

یکی از مسائل مهمی که بعد از افتتاح وب سایت تبدیل به دل مشغولی صاحبان وب سایت میشود ، نمایش وب سایت در صفحه ی اول جست وجو و کسب رتبه ی برتر در میان سایر رقبا است. چیزی که امروزه از آن به عنوان سئو یاد میشود. سئو وبلاگ در موتور جست وجو ، جنبه های زیادی دارد که انجام آن ها ، سبب سئو وبلاگ یا وب سایت میشود.
در این مقاله ، تعدادی از مهم ترین عواملی که بر سئو و بهینه سازی یک وبلاگ موثر می باشد را بررسی می کنیم. همان طور که گفته شد سئو مبحث گسترده ای است. در این پست تنها به بررسی نکات پایه و اساسی که البته از اهمیت ویژه ای در بهینه سازی سایت برخورداند، میپردازیم.

نکات کلیدی در بهینه سازی وبلاگ

تاثیر پیوند های یکتا در بهینه سازی وبلاگ
ساختار پیوند های یکتا را در تنظیمات وب سایت خود تغییر دهید. بهترین ساختار برای تنظیم پیوند یکتا که در سئو وب سایت موثر تر است ، استفاده از عنوان فارسی و یا ترجیحا انگلیسی مطلب می باشد. تنها کافی است که در تنظیمات پیوند یکتا یا Permalinks ، از ساختار /%postnamee%/ در مقابل نام وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب ، در مقابل دامین شما ، عنوان پست نمایش داده میشود که در سئو موثر تر است.

بهینه سازی وبلاگ با ایجاد لینک های داخلی
ایجاد لینک های داخلی ، از عوامل اصلی ارتقای رنکینگ وب سایت است. تمرکز بر انتخاب کلمات هوشمندانه ، شرط اصلی ایجاد لینک داخلی است. به این معنا که حین نوشتن یک متن ، مطالب قبلی را به یاد داشته باشید و به مطالب مربوط در صورت ارتباط لینک دهید. با این کار کاربر را به خواندن مطلب جدیدی دعوت کرده اید و در عین حال سئو سایت خود را ارتقا داده اید. برای ایجاد لینک های داخلی موثر تر در سئو ، می توانید از افزونه های سئو موجود استفاده کنید و کیفیت عنوان ها را از نظر سئو بررسی کنید.

سئو سایت با به کاربردن کلمات کلیدی
کلمات کلیدی مجموع کلمات و عباراتی هستند که بیشتر از سایر بخش ها جست وجو میشوند و همین موضوع وب سایت شما در موتور جست وجو بهینه می کند. به این شکل که هر چه قدر تراکم کلمات کلیدی در یک مطلب بیشتر باشد سئو وبلاگ بهتر است.
ساده ترین راه برای مشاهده ی کلمات کلیدی پرتکرارتر که در بهینه سازی وبلاگ نیز تاثیرگذار تر باشد ، جست وجوی کلمه مد نظر در گوگل است. با این کار میتوان مشاهده کرد که میزان جست وجو برای این کلمه تا چه حد بوده و کدام یک برای سئو وبلاگ و مطالب شما بهتر است.

تاثیر محتوای مطلب در سئو وبلاگ
توجه داشته باشید که محتواهایی از نظر گوگل برتر هستند ، که پاسخ گوی عمده ی درخواست های کاربران باشند. با توجه به این که استراتژی های سئو در گوگل همه ساله در حال تغییر است ، باید همواره به فاکتور های مدنظر گوگل برایسئو ، نظیر طول مطلب توجه داشته باشید.

استفاده از عنوان و متن جایگزین برای بهینه سازی تصاویر
تصاویری که برای هر پست انتخاب می کنید ، باید دارای هویت باشند.تصاویر بی هویت در گوگل ارزشی ندارند و نمی توان به نمایش بهینه تصاویر امیدوار بود. تصویری که دارای عنوان و متن جایگزین مشخص باشد ، برای سئو وبلاگ موثر تر است. چرا که بخش عمده ی جست وجو های روزانه از طریق imagee گوگل صورت میگیرد.

منبع : نیوسئو






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:41

شنبه 15 آبان 1396

سئو چیست؟

 

 

سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. 

در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است)

  • موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود

طبق گزارش های اخیر در دوره آموزش سئو، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند.

حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست.

  • به «جذب» مشتریان کمک می کند

در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است.

  • موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود

تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است.

  • برندسازی شما را تقویت می کند

در پاسخ این سوال که سئو چیست می توان افزود سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود.

  • تقاضای آفلاین ایجاد میکند

یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

منبع : نیوسئو






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 11:59

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::