آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 309
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 342
بازدید ماه : 609
بازدید کل : 39200
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

دو شنبه 2 مرداد 1402

رژیم لاغری سریع 10 روزه | روشی سالم و بی نظیر برای کاهش وزن

رژیم لاغری سریع، برخلاف باور بسیاری از افراد امری امکان پذیر است و می توان به وسیله آن، در صورت اجرای اصولی و دقیق  برنامه، کاهش وزن را بدون هیچگونه عوارضی انجام داد. البته باید توجه داشت که تمامی رژیم ها از جمله رژیم لاغری سریع، برای اطمینان از حفظ سلامت فرد، بهتر است زیر نظر یک متخصص تغذیه مجرب انجام شوند؛ در غیر این صورت ممکن است عوارضی مانند ریزش مو، مشکلات گوارشی، پوکی استخوان و... پدید آیند.

رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت در 4 مرحله

قبل از هر چیز درنظر داشته باشید که یک رژیم لاغری سریع و بدون بازگشت، باید توسط متخصصان تغذیه و در نتیجه‌ی مطالعات و تحقیقات طولانی مدت تدوین شود. یکی از بهترین گزینه های رژیم غذایی سالم و سریع، روشی است که ما در این صفحه قصد داریم آن را شرح دهیم. این روش با انجام 4 مرحله قابل انجام است که در ادامه این مراحل را شرح خواهیم داد.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:42

دو شنبه 2 مرداد 1402

بودجه خزش در سئو

crawl bughet چیست,افزایش بودجه خزش,بودجه خزش

 

 

بودجه خزش مفهومی است که حتما در حین یادگیری سئو سایت با آن روبرو شده اید. یکی از مسائل نگران کننده برای مدیران وب سایت ها این است که صفحه جدیدی که بر روی سایت خود ایجاد می کنند حتی بعد از گذشت چند هفته همچنان توسط گوگل ایندکس نشده باشد. این مساله یکی از اتفاق های ناخوشایندی است که اگر با بودجه خزش و نحوه عملکرد خزنده های گوگل آشنایی نداشته باشید ممکن است برای شما نیز رخ بدهد.

بنابراین اگر فکر می کنید هنوز این مفاهیم را به خوبی درک نکرده اید ادامه این مطلب را از دست ندهید. آشنایی با بودجه خزش شما را در بالا بردن رتبه سایت خود و ایندکس شدن صفحات آن توسط گوگل کمک می کند.

بودجه خزش چیست؟

در ابتدای بحث لازم است اطلاعاتی در رابطه با خزنده های گوگل و ربات ها داشته باشیم تا به خوبی درک کنیم که بودجه خزش چیست. روزانه تعدادی از صفحات سایت شما توسط خزنده های گوگل بررسی می شوند و ممکن است این خزنده ها برخی از صفحات را ایندکس کنند. به این معنا که اطلاعات آن صفحه در پایگاه داده موتور جستجو ذخیره شده و به کاربران نمایش داده می شود.

بودجه خزش (Crawl Budget) به تعداد صفحاتی از سایت شما گفته می شود که در هر روز توسط خزنده ها بررسی می شوند. این میزان می تواند به طور روزانه تغییر کند، اما در کل به عنوان یک فاکتور نسبتا پایدار شناخته می شود.

عوامل زیادی وجود دارند که نرخ کراول یا خزیدن ربات ها را تعیین می کنند. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نوع صفحه
  2. جدید بودن صفحه
  3. تعداد لینک های داخلی و خارجی

اگر اخیرا صفحه ای را در وب سایت خود ایجاد کرده اید و دوست دارید هر چه سریعتر به کاربران نمایش داده شود و رتبه خوبی کسب کند، باید کراولرها (خزنده های موتور جستجو) را به سمت آن بکشانید. درواقع گاهی ممکن است مدت ها طول بکشد تا خزنده ها متوجه یک صفحه جدید شوند؛ بنابراین اگر می خواهید سئو سایت خود را با اتلاف وقت کمتری بهبود ببخشید، باید به درستی بدانید بودجه خزش چیست و از چه راه هایی می توان آن را ارتقا داد.

crawl bughet چیست,افزایش بودجه خزش,بودجه خزش

کراولرهای گوگل چه فرآیندی را طی می کنند؟

تا اینجا دریافتیم که بودجه خزش یا Crawl Budget چیست اما شاید شما هم کنجکاو باشید که بدانید خزنده ها و ربات ها دقیقا چطور کار می کنند. همانطور که گفتیم وظیفه خزنده ها، کراول کردن صفحات سایت و ایندکس کردن موارد مفید است. برای این کار یک ربات لیستی از URLهای سایت را دریافت می کند و مطابق آن عمل می کند. این خزنده ها با مشاهده نقشه سایت و بک لینک ها تصمیم می گیرند که در گام بعدی چه صفحاتی را اسکن کنند.

اگر ربات گوگل متوجه خرابی یا تغییر در برخی از لینک ها شود، صفحه ایندکس شده خود را به روزرسانی می کند.به عبارت دیگر هدف خزنده های گوگل این است که محتواهای مفید سایت های مختلف را ایندکس کنند، تا زمانی که یک کاربر عبارتی را جستجو می کند، به روزترین و مفیدترین صفحات را مشاهده کند؛ بنابراین خزنده های گوگل با دقت زیادی مراقب داده های ایندکس شده هستند.

خزنده های گوگل به طور مداوم فایل robots.txt در سایت شما را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که اجازه دسترسی و اسکن کردن صفحات سایت را دارند.

چگونه متوجه شویم که بودجه خزش سایتمان کم شده است؟

هزاران سایت در بستر اینترنت وجود دارند که روزانه مطالب جدیدی را منتشر می کنند یا محتواهای قبلی خود را به روزرسانی می کنند. برای اینکه تمام این سایت ها بررسی شده و بهترین موارد برای نمایش به کاربران برگزیده شوند، گوگل نیازمند یک ساختار قدرتمند و عظیم است. خزنده های گوگل در هر روز تعداد زیادی از سایت ها را اسکن می کنند؛ با این حال هنوز هم نمی توانند زمان نامحدودی را برای اسکن یک سایت اختصاص دهند، بلکه برای هر سایت یک بودجه خزش معین وجود دارد.

پس در صورتی که می خواهید صفحات مهم تری در سایت شما ایندکس شوند، باید صفحات غیرضروری و اضافی را از دسترس ربات ها خارج کنید تا وقت خود را برای مطالب مفیدتری صرف کنند. به این ترتیب با بهینه سازی نرخ بودجه خزش، قادر خواهید بود تعداد صفحات ایندکس شده خود را افزایش دهید و رتبه خوبی در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید.

اما سوال اساسی این است که از کجا متوجه شویم بودجه خزش سایتمان کم شده است؟ سریع ترین راه برای کشف این موضوع مشاهده گزارش های سرور سایت است. برای اینکار مراحل زیر را طی کنید:

  1. با مراجعه به سرچ کنسول سایت خود و کلیک روی Settings، گزینه Crawl stats را انتخاب کنید.
  2. در این بخش شما به صفحاتی که خزیده شده اند دسترسی خواهید داشت.
  3. میانگین صفحات خزیده شده (Average crawled per day) در روز را محاسبه کنید و آن را یادداشت کنید.

بودجه خزش چیست,بودجه خزش در سئو,بودجه خزیدن

حالا باید تعداد کل صفحات سایتتان را بر عدد میانگین تقسیم کنید. اگر در انتها عددی که به دست می آورید بیشتر از ۱۰ باشد، به این معناست که ربات های گوگل می توانند روزانه تنها یک دهم از صفحات شما را اسکن کنند. پس به نظر می رسد بهتر است بودجه خزیدن سایتتان را بهینه کنید. اگر عددی که به دست آوردید کمتر از ۳ باشد جای نگرانی نیست و بودجه خزش سایت شما نسبتا مطلوب است.

گوگل کدام url ها را کراول می کند؟

اکنون به اجمال فهمیدیم که بودجه خزش چیست و خزنده های گوگل چطور رفتار می کنند. سوال بعدی که باید به آن پاسخ دهیم این است که ربات ها کدام URLها را کراول یا اسکن می کنند؟ مهم ترین راهی که خزنده های گوگل از طریق آن به صفحات یک سایت دسترسی پیدا می کنند، نقشه xml سایت است. علاوه بر این پیوندهای داخلی یا خارجی نیز ربات ها را به سایت شما هدایت می کنند؛ به همین خاطر همواره توصیه می شود نقشه سایت را به طور مرتب چک کنید تا از سالم بودن URLها مطمئن شوید.

کراول باجت چیست

روش های افزایش بودجه کراول

قطعا صرف اینکه بدانیم بودجه خزش چیست کمکی به بهبود سئو سایت ما نخواهد کرد. بنابراین باید راهکارهای عملی را برای بهینه کردن بودجه کراول یا خزش سایت به کار ببریم تا به هدف افزایش رتبه سایت دست پیدا کنیم.

در ادامه مهم ترین روش های افزایش بودجه خزش( Crawl Budget) را مطرح می کنیم:

کاهش خطاها

وجود خطاها مانع کراول کردن خزنده ها می شود و می تواند به سئو سایت شما لطمه بزند. پس در گام اول برای افزایش بودجه خزش باید خطاهای سایت را شناسایی و برطرف کنید. یک راه ساده برای کشف ایرادات ساختاری و سئو فنی این است که گزارش های سرور خود را دریافت کنید. همچنین کنسول جستجوی گوگل می تواند در انجام این کار به شما کمک کند. در این مرحله لازم است ریدایرکت ۳۰۱ و ۲۰۰ را پیدا کنید و بقیه URLها را تعمیر کنید. شاید لازم باشد کدها را اصلاح نموده یا URL را به جای دیگری هدایت کنید.

مسدود کردن برخی از صفحات سایت

ممکن است در سایت شما صفحاتی وجود داشته باشند که تمایلی ندارید توسط گوگل دیده شوند. اگر خزنده های گوگل وقت خود را برای اسکن کردن این صفحات تلف کنند بودجه کراول شما کاهش پیدا می کند و شانس ایندکس شدن صفحات مهم تر را از دست خواهید داد.

بهترین کار این است که مشخص کنید خزنده ها کدام صفحات را باید کراول کنند. می توانید سایر بخش ها که نیازی نیست توسط ربات ها اسکن شوند را از طریق robots.txt مسدود کنید. با این کار خزنده های موتور جستجو به این صفحات دسترسی نخواهند داشت.

لینک بیلدینگ

از جمله عواملی که می تواند به بهبود نرخ کراول سایت شما کمک کند این است که لینک های خارجی بیشتری دریافت کنید. لینک سازی بیشتر به معنای کسب اعتبار و افزایش تعداد بازدیدهای سایت است. به همین دلیل لینک بیلدینگ همیشه به عنوان یک فاکتور بسیار قدرتمند برای بهبود سئو سایت شناخته می شود. ایجاد لینک برای برطرف کردن مشکل ایندکس سایت شما موثر خواهد بود و احتمال خزیده شدن صفحات سایتتان را بالا می برد.

نتیجه گیری

موتور جستجوی گوگل برای رتبه بندی سایت ها از زیرساخت پیشرفته ای به نام خزنده ها یا کراولرها استفاده می کند. کراولرها ربات هایی هستند که روزانه چندین سایت را اسکن کرده و محتواهای مفید آن ها را ایندکس می کنند. از آنجا که خزنده های موتور جستجو روزانه قادر به کراول کردن تعداد محدودی از صفحات سایت ها هستند، برای رسیدن به رتبه سایت بهتر باید صفحاتی که برایمان اهمیت دارند را بیشتر در معرض خزیدن قرار دهیم.

بهبود نرخ بودجه خزش کار دشواری نیست و با شرکت در دوره آموزش سئو می توانید تکنیک های آن را بیاموزید. با این حال اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، پیشنهاد می کنیم از یک کارشناس سئو کمک بگیرید؛ زیرا نرخ بودجه خزش در سئو سایت اهمیت بسیار زیادی دارد و به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 7:14

یک شنبه 1 مرداد 1402

لیست قیمت اتصالات رده 40 جوشی توسط آهن صنعتی فاش شد

اتصالات رده 40، به نوعی از قطعات جهت اتصال انواع لوله های صنعتی به یکدیگر گفته می شود که برای مواردی مانند تغییر مسیر خط لوله به کار می روند. این اتصالات معمولا فلزی هستند و برای تحمل فشار و دمای بالا استفاده می شوند. 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 10:19

یک شنبه 1 مرداد 1402

دایرکت ادمین و قابلیت های آن

 

دایرکت ادمین یک کنترل پنل معروف است که به طور گسترده در طراحی وب سایت و بهینه سازی منبع استفاده می شود. به دلیل قابلیت های قابل توجهی که در مدیریت سایت دارد در بین صاحبان مشاغل آنلاین متمایز است. این ابزار برای پاسخگویی به کاربران با سطوح مختلف تخصص طراحی شده است و آنها را قادر می سازد تا وب سایت های خود را به طور موثر مدیریت و ارتقا دهند.

چیزی که به شناخت و محبوبیت گسترده دایرکت ادمین کمک کرده است، مقرون به صرفه بودن، مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها، رابط کاربر پسند و سرعت استثنایی آن است. این عوامل باعث شده است که بسیاری از صاحبان وب سایت به دنبال راه حلی مؤثر و کارآمد برای نیازهای مدیریت وب سایت خود باشند.

اگر شما هم به تازگی وب سایتی را راه اندازی کرده اید و به دنبال یک کنترل پنل مناسب برای مدیریت آن می گردید، با ما در ادامه این مقاله از نیوسئو همراه باشید. در این مطلب قصد داریم به طور جامع شرح دهیم که دایرکت ادمین چیست، چه خصوصیاتی دارد و چه چیزی آن را از سایر کنترل پنل های میزبانی سایت متمایز می کند.

دایرکت ادمین چیست؟
دایرکت ادمین یک کنترل پنل میزبانی سایت است که تقریبا همانند سی پنل عمل می کند و برای مدیریت سایت های مبتنی بر پایتون، جوملا، پی اچ پی، وردپرس و… کاربرد دارد.

در حال حاضر Direct admin جزو محبوب ترین ابزارهای مدیریت سایت محسوب می شود که به دلیل برخورداری از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد خود، با استقبال خوبی از سوی مدیران سایت ها مواجه شد.

این کنترل پنل مدرن و قوی می تواند به سادگی از انواع محیط های میزبانی از مشترک گرفته تا سرورهای مجازی و اختصاصی را پشتیبانی کند.

دایرکت ادمین ابزاری عالی است و استفاده از آن به مدیران سایت ها کمک می کند در زمان خود صرفه جویی کنند.

با داشتن این نرم افزار تقریبا به هر چیزی که برای مدیریت سایت خود لازم دارید، به راحتی دسترسی خواهید داشت. از جمله ویژگی هایی که در دایرکت ادمین وجود دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

phpMyAdmin،
MySQL
SSL
پیکربندی وب سرور
SSH
پیکربندی سرور ایمیل
دایرکت ادمین موجب می شود کنترل کاملی بر سرور خود داشته باشید و عملکردهای سایت را به خوبی تحت نظر بگیرید.

ویژگی های دایرکت ادمین چیست؟
پس از اینکه به خوبی دریافتید که دایرکت ادمین چیست، باید ویژگی های آن را بررسی کنید تا متوجه شوید که چرا برای مدیریت سایت خود به Direct admin نیاز دارید. پنل میزبانی دایرکت ادمین به مدیر سایت این امکان را می دهد که پایگاه داده ها، حساب های ایمیل، دامنه ها، امنیت و… را در سایت خود مدیریت کند.

استفاده از دایرکت ادمین بسیار آسان است و رابط کارآمد و ساده ای را ارائه می کند که هم برای کاربران مبتدی و هم برای حرفه ای مناسب است. این ویژگی به خصوص زمانی که دامنه ها و سایت های متعددی را مدیریت می کنید، اهمیت دارد.

از جمله دیگر مزایای دایرکت ادمین قابلیت تنظیم بودن رابط کاربری است و هر فرد متناسب با سطح مهارت خود، می تواند از گزینه های متفاوتی در این ابزار استفاده کند.

ابزار دایرکت ادمین هم برای افراد حرفه ای و با تجربه کاربرد دارد و هم برای کسانی که به تازگی در حال گذراندن دوره آموزش وردپرس هستند.

ویژگی دیگر دایرکت ادمین که آن را به یک کنترل پنل پرطرفدار تبدیل می کند، سرعت بالای این ابزار است. DirectAdmin برای میزبانی سایت به حداقل منابع سیستم نیاز دارد و حتی برای سرورهای اختصاصی با بارگذاری زیاد نیز ایده آل به نظر می رسد.

این ابزار بر خلاف سایر کنترل پنل های موجود برای کار کردن نیازی به پیکربندی خاصی ندارد و به تنهایی می تواند خود را برای میزبانی هر محیطی تغییر دهد.

نکته مهم در مورد دایرکت ادمین این است که در صورت از کار افتادن یا مسدود شدن سرورها، این ابزار به طور خودکار مجددا راه اندازی می شود و دیگر نیازی نیست نگران این مشکل باشید که سرورهای شما از کار بیافتند.

 

قسمت های مختلف دایرکت ادمین
کنترل پنل دایرکت ادمین وردپرس دارای بخش های مختلفی است که هر یک از آن ها دسترسی های مخاطبی را برای کاربر فراهم می کنند. به عنوان مثال بخش های مدیریت، نمایندگی و کاربر در این ابزار قابل استفاده هستند.

در ادامه به معرفی برخی از قسمت های دایرکت ادمین و کاربردهای هرکدام از آن ها می پردازیم:

مدیر فایل: دایرکت ادمین دارای یک مدیر فایل( File Manager) برای مدیریت تمام فایل های شما در کنترل پنل است. در این قسمت می توانید هر فایلی را که می خواهید آپلود، حذف، دانلود، ایجاد و ویرایش کنید یا تغییر نام دهید. به لطف ویرایشگر قدرتمند مدیر فایل دایرکت ادمین، امکان ویرایش تمام فایل های وب سایت با هر فرمتی از قبیل HTML، CSS، JS، PHP وجود دارد.
ایجاد بک آپ: این بخش همانطور که از نامش پیداست مربوط به تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی بک آپ ها می شود.
اطلاعات سیستم و فایل ها: به کمک این قسمت مدیر سایت می تواند به تمام اطلاعات سیستم و داده هایی که بارگذاری شده است یا فایل های بکاپ به صورت فایل فشرده دسترسی داشته باشد.
پشتیبانی: قسمت راهنمایی و پشتیبانی مختص زمانی است که مدیر وب سایت در خصوص یک مشکل نیاز به کمک و مشاوره کارشناسان دارد. همچنین تیکت هایی که به تیم پشتیبانی دایرکت ادمین ارسال می شود در این بخش قابل مشاهده است.
ایمیل منیجر( Email Manager): بخش مدیریت ایمیل ها در دایرکت ادمین امکاناتی را برای افزودن اکانت جدید، تغییر رمز ورود به ایمیل حساب دایرکت ادمین، پاسخ خودکار به ایمیل های دریافتی و چندین قابلیت دیگر را برای مدیر سایت فراهم می کند.
دایرکت ادمین یا سی پنل؟! کدام مناسب تر است؟
تا اینجا متوجه شدیم که دایرکت ادمین چیست و هر کدام از ویژگی های آن چطور در مدیریت سایت به وبمستر کمک می کنند.

ممکن است برای افرادی که در حال گذراندن دوره آموزش دایرکت ادمین هستند این سوال ایجاد شود که آیا واقعا دایرکت ادمین از بقیه کنترل پنل ها بهتر است؟

تفاوت های دایرکت ادمین و سی پنل چیست؟

در پاسخ به این سوال ها باید گفت دایرکت ادمین و cpanel تفاوت اساسی با هم ندارند و هر دو جزو بهترین کنترل پنل ها برای مدیریت سایت محسوب می شوند. با این حال برخی از جزئیات در این کنترل پنل ها با همدیگر فرق می کند و مدیران سایت ها باید بر اساس نیاز خود و سطح دانش و مهارتی که دارند برای انتخاب یکی از کنترل پنل های دایرکت ادمین یا سی پنل اقدام کنند.

سی پنل از لحاظ گرافیکی قوی تری است اما این ویژگی سبب می شود سرعت آن نسبت به دایرکت ادمین کمتر باشد.
دایرکت ادمین امکان دسترسی رایگان به برخی از امکانات پایه ای و ضروری مدیریت سایت را برای همه کاربران فراهم کرده است اما برای ارتقای این نرم افزار و استفاده از ویژگی های پیشرفته تر باید هزینه ای را بپردازید.
در سی پنل ابزارهای بیشتری به صورت رایگان قابل استفاده هستند اما هزینه کلی که برای خرید سی پنل پرداخت می کنید بسیار بیشتر از دایرکت ادمین است. بنابراین اگر نیاز به امکانات خیلی پیشرفته ندارید، می توانید مدیریت سایت خود را با قابلیت های رایگان دایرکت ادمین به خوبی انجام دهید.
سخن پایانی
انتخاب کنترل پنل مناسب و سرویس میزبانی با امکانات کافی یکی از مهم ترین اقداماتی است که مدیران سایت ها باید برای پیشرفت کسب وکار آنلاین خود انجام دهند. ابزارهای مختلفی که در محتواهای آموزش سئو نام آن ها را مشاهده می کنید هر کدام قابلیت های مختلفی داشته و امکانات متعددی را در اختیار وبمستر قرار می دهند. با مطالعه این مقاله دریافتیم که دایرکت ادمین چیست، چه تفاوت هایی با سی پنل دارد و استفاده از آن چه مزایایی دارد.

در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد بهبود سئو سایت خود را دارید و می خواهید این را با کمترین هزینه انجام دهید، از کنترل پنل دایرکت ادمین برای مدیریت عملکردهای سایت خود کمک بگیرید.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 7:42

یک شنبه 1 مرداد 1402

مهمترین مزایای داکت اسپلیت

همواره در هر امری اگر می خواهید خرید خوب و مناسبی برای خود داشته باشید، باید مزایا و معایب وسیله مورد نظر را به خوبی بررسی کنید و با دیگر وسایل مشابه مقایسه کنید، چراکه این بررسی به شما کمک خواهد کرد تا از میان تعداد زیادی لوازم، عاقلانه و هوشمندانه وسیله مورد نظر خود را انتخاب کنید.

چنین مطلبی در مورد سیستم های تهویه مطبوع هوا نیز صادق است، به این صورت که اگر می خواهید برای محیط مورد نظر خود (مثل منزل، مجتمع، شرکت) سیستم سرمایش یا گرمایش مناسب تهیه کنید، باید تحقیقات کاملی در این رابطه انجام دهید تا از انتخاب خود سالهای سال لذت ببرید.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 7:26

شنبه 31 تير 1402

رپورتاژ آگهی و کاربردهای آن

 

انواع رپورتاژ آگهی,چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم,رپورتاژ آگهی

 

 

یکی از اولین سوالاتی که برای افراد فعال در حوزه اینترنت و دیجیتال مارکتینگ پیش می آید این است که رپورتاژ آگهی چیست؟ با استفاده از رپورتاژ آگهی شما می توانید اعتماد مخاطبین خود را جلب کنید و آن ها را به مشتریانی وفادار برای خود تبدیل کنید و شاهد پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود باشید.

رپورتاژ آگهی در حوزه دیجیتال مارکتینگ چنین کاربردی دارد و با ارائه گزارش های بی طرفانه موجب می شود کاربران نسبت به کسب وکار شما علاقه مند شوند. در نتیجه میزان فروش محصولات و خدمات شما افزایش خواهد یافت؛ اما این تمام کاری که رپورتاژ آگهی می کند نیست! اگر می خواهید با بقیه مزیت های رپورتاژ آگهی و علت ضروری بودن آن برای سئو سایت آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی در یک تعریف ساده عبارت است از هر نوع مطلبی که در ازای پرداخت پول منتشر می شود، تا خبر و گزارشی را به مردم منتقل کند. رپورتاژ آگهی در قالب های مختلفی مثل آگهی چاپی، نشریه اینترنتی یا محتوای صوتی و تصویری تهیه می شود.

شیوه نگارش رپوتاژ آگهی غالبا مثل داستان، مقاله، گزارش و خبر است. به طور کلی می توان گفت رپورتاژ آگهی به دو دسته تجاری و سیاسی تقسیم می شود. قالب کلی نگارش در هر دو رپورتاژ تقریبا به هم شباهت دارد، با این تفاوت که هر رپورتاژ آگهی کاربرد خاص خود را دارد.

رپورتاژ تجاری اغلب توسط فروشندگان یا نمایندگی های فروش محصولات تهیه می شود و هدف از آن جذب مشتری و ارتباط با مصرف کنندگان بیشتر است. در حالی که رپورتاژ سیاسی با هدف تغییر یا اصلاح دیدگاه افراد در خصوص یک موضوع سیاسی تنظیم می شود. بنابراین می توان رپورتاژ آگهی را نوعی آگهی دانست که در قالب گزارش تهیه شده و با اهداف مختلفی به کار گرفته می شود.

برای اینکه بهتر درک کنیم رپورتاژ آگهی چیست، بد نیست نگاهی به تاریخچه شکل گیری آن بیندازیم. اولین بار در سال ۱۹۴۵ و پس از اتمام جنگ جهانی دوم بود که مسئله ساخت رپورتاژ آگهی مطرح شد. کلمه رپورتاژ از واژه ی «Report» به معنای گزارش گرفته شده و نوع کارکرد آن نیز با همین معنا مطابقت دارد. این نوع آگهی در ابتدا یک گزارش بی طرفانه بود که از تلویزیون پخش می شد و به معرفی چند کالا و مقایسه آن ها با یکدیگر می پرداخت. در این رپورتاژ آگهی تمام ویژگی های محصول با جزئیات برای مخاطب شرح داده می شد و این حس را منتقل می کرد که نویسنده رپورتاژ خیرخواه مشتریان است و قصد دارد به آن ها در خرید یک کالا کمک کند. به این ترتیب اعتماد مخاطبان جلب می شد و آن ها را برای خرید محصولی که هدف رپورتاژ بوده است ترغیب می کرد.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

پس از اینکه به خوبی دریافتیم رپورتاژ آگهی چیست و چطور شکل گرفته است، باید نسبت به مزایای استفاده از آن اطلاعاتی را کسب کنیم. به عقیده بسیاری از کارشناسان سئو، استفاده از رپورتاژ آگهی سئو سایت را بهبود می بخشد، اما باید ببینیم علت آن چیست و چگونه رپورتاژ آگهی بر سئو تاثیر می گذارد. نوشتن رپورتاژ آگهی همزمان به دو تخصص تولید محتوا و بازاریابی نیاز دارد.

یک بازاریاب از طرق مختلفی مثل تماس چشمی، مکالمه تلفنی، زبان بدن و مکالمه دوستانه با مشتری می تواند او را برای خرید یک محصول متقاعد کند. این کار برای نویسنده رپورتاژ آگهی کمی سخت تر است، زیرا ارتباط مستقیمی با افراد ندارد، بلکه مخاطبان او را گروهی از افراد تشکیل می دهند که قرار است رپورتاژ را مطالعه کنند. بنابراین برای نوشتن رپورتاژ آگهی علاوه بر تسلط بر فنون بازاریابی باید از نحوه نگارش متن نیز آگاه باشید تا رپورتاژ شما جذاب بوده و بیشترین تاثیر را بر مخاطب بگذارد. بسیاری از مدیران سایت ها و فروشگاه های آنلاین برای افزایش فروش خود اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی می کنند که اقدامی موثر در جذب مشتریان محسوب می شود. در ادامه مهم ترین مزایای رپوتاژ آگهی ذکر شده است:

تاثیر رپورتاژ آگهی در افزایش بازدید

رپورتاژ آگهی ها از آنجا که ماهیت گزارشی و خبری دارند به راحتی می توانند در سایت های پربازدید معرفی شوند. اگر یک رپورتاژ آگهی در سایت خود منتشر کرده اید، می توانید از سایت ها خبری محبوب یا سایر شبکه های اجتماعی مرتبط با کسب و کارتان برای معرفی رپورتاژ استفاده کنید.

با کمک لینک های خارجی و معرفی رپورتاژ آگهی خود در سایت هایی که کاربران زیادی دارند، قادر خواهید بود بازدید سایت خود را افزایش دهید. بنابراین در این مرحله رپورتاژ آگهی موجب بهبود سئو سایت شما خواهد شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی در برندسازی

همانطور که گفته شد در حوزه دیجیتال مارکتینگ با دو دسته رپورتاژ آگهی مواجه هستیم. یکی از انواع رپورتاژ آگهی، نوع تجاری آن است که با اهداف مختلفی مثل جذب مشتری، افزایش فروش، معرفی محصولات، مقایسه محصولات و بررسی مزایا و معایب و… نوشته می شود. همچنین گاهی ممکن است انتشار رپورتاژ آگهی با هدف معرفی یک محصول یا خدمات جدید صورت بگیرد.

فرض کنید به تازگی یک کالای جدید را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کرده اید و می خواهید به مشتریان اطلاع دهید. بهترین راه برای این کار نوشتن یک رپورتاژ آگهی است که علاوه بر اطلاع رسانی به مشتریان شما، مخاطبان جدیدی را نیز از برند و کسب و کارتان مطلع سازد.

البته پیش از نوشتن رپورتاژ آگهی لازم است به یاد داشته باشید که محتوای شما حالت تبلیغاتی نداشته باشد بلکه آن را مانند سایر مقالات سایت خود به نگارش درآورید تا کاربران آن را به عنوان یک مطلب خبری و جالب مطالعه کنند. با منتشر کردن رپورتاژ آگهی اصولی و جذاب بهتر به مخاطبان معرفی می شوید و برند کسب و کار شما در خاطر آن ها ثبت می شود.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

داشتن رپورتاژ آگهی که با به کارگیری اصول سئو و کلمات کلیدی نوشته شده باشد، می تواند توجه موتورهای جستجو را جلب کند. همچنین انتشار محتوای جذاب موجب می شود مخاطبان از مطالعه آن لذت ببرند و نرخ اشتراک گذاری نیز بالا برود. اما مهم ترین تاثیری که رپورتاژ آگهی بر سئو سایت می گذارد این است که امکان دریافت لینک های خارجی را برای شما فراهم می کند.

در حقیقت با انتشار رپورتاژ آگهی در قالب مقاله ای مفید و کاربردی می توانید با سایت های دیگر همکاری کنید و با استفاده از لینک سازی خارجی، سئو سایت خود را بهبود ببخشید. زمانی که یک وب سایت معتبر به رپورتاژ آگهی شما لینک دهد، سبب افزایش اعتبار سایت شما شده و موتور جستجو را برای رتبه بندی کسب و کارتان راهنمایی می کند.

تاثیر رپورتاژ آگهی در افزایش فروش

هنگامی که به خوبی درک کردیم رپورتاژ آگهی چیست قادر خواهیم بود از قابلیت ها و مزایای متعدد آن بهره مند شویم. یکی از مهم ترین مزیت هایی که استفاده از رپورتاژ آگهی به همراه دارد، نقش موثر در جهت افزایش فروش است. همانطور که در تاریخچه پیدایش رپورتاژ آگهی خواندیم، مخاطب اغلب به فردی اعتماد می کند که خیرخواه او باشد و به صورت بی طرفانه راجع به جوانب مختلف یک کالا به او اطلاعاتی را ارائه دهد. این روش به عنوان کارکرد اصلی رپورتاژ شناخته می شود که منجر به ایجاد حس اطمینان در مشتری می گردد. به همین دلیل با معرفی محصولات و خدمات خود به شیوه ای که مخاطبان می پسندند و به آن اعتماد می کنند، می توانید اثر متقاعدکنندگی بیشتری داشته باشید.

در نهایت هنگامی که مشتری احساس کند مطلب منتشر شده در سایت شما یک تبلیغ اغراق آمیز و چاپلوسانه برای فروش محصول نیست، بلکه نوعی راهنمایی و مشورت خیرخواهانه و صمیمی است، تمایل بیشتری به خرید خواهد داشت. در نتیجه مهم است چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم تا چنین احساساتی را به مخاطب القا کنیم.

اثرگذاری رپورتاژ آگهی بر سئو چیست؟

اکثر افراد مطالب بیان شده در تبلیغات را جدی نمی گیرند و آن ها را غیرواقعی یا اغراق آمیز می دانند. به همین دلیل کمتر به تبلیغات تجاری اعتماد می کنند. اساس رپورتاژ آگهی نیز بر همین مبنا شکل گرفته است. به عبارت بهتر هدف از نوشتن رپورتاژ آگهی این است که کسب و کار خود را در قالب مقاله های معمولی شرح دهیم تا مخاطب تصور نکند که با یک تبلیغ روبرو است. در نتیجه فورا از صفحه خارج نمی شود و برای مطالعه ادامه رپورتاژ مشتاق تر خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از مدیران سایت ها و بازاریابان دیجیتال تلاش می کنند به جای پر کردن صفحات سایت از تبلیغات مختلف، محصولات و خدمات خود را به شکل یک محتوای مفید و دوستانه معرفی کنند.

طبق تحقیقاتی که در علم بازاریابی صورت گرفته است، افراد تحت تاثیر «پدیده نابینایی در برابر بنرها» به صورت ناخوداگاه از توجه به تبلیغات سایت ها که همگی از شکل ظاهری یکسانی تبعیت می کنند، خودداری می نمایند. بنابراین اگر می خواهید محتوای مربوط به کسب و کار شما توسط مخاطبان نادیده گرفته نشود، باید سبک خود را تغییر داده و متمایز عمل کنید.

نوشتن رپورتاژ آگهی با رعایت استانداردها و اصول سئو داخلی از قبیل به کار بردن کلمات کلیدی، مشخص کردن برچسب های عنوان، مفید بودن محتوا و… می تواند سبب بهبود سئو سایت شود. همچنین برخی اقدامات مثل لینک سازی که در راستای سئو خارجی سایت صورت می گیرد، با داشتن رپورتاژ آگهی مناسب امکان پذیر است. تمامی این فاکتورها باعث می شود به کمک رپورتاژ آگهی بتوانید رتبه سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بالا ببرید.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟ (نکات مهم هنگام نوشتن رپورتاژ)

تا اینجا متوجه شدیم که رپورتاژ آگهی چیست و چرا باید از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنیم. در گام بعدی باید بیاموزیم که چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم. برای کسب مهارت در نوشتن رپورتاژ راهکارهای مختلفی وجود دارد از جمله اینکه می توانید در دوره آموزش سئو ثبت نام کرده و توسط اساتید باسابقه آموزش ببینید. همچنین با جستجو و مطالعه چند نمونه رپورتاژ آگهی باکیفیت می توانید از آن ها الگو بگیرید و رپورتاژ خود را بنویسید. در زیر برخی نکات کلی که در هنگام نوشتن رپورتاژ باید به آن ها توجه داشته باشید، قید شده است:

  • اندازه مطلب را در حد متوسط نگه دارید. متن رپورتاژ نباید خیلی طولانی یا خیلی کوتاه باشد. محتوای متنی بین 800 الی 1000 کلمه برای یک رپورتاژ مطلوب به نظر می رسد.
  • متن رپورتاژ آگهی را ساده و روان بنویسید و از به کارگیری کلمات دشوار بپرهیزید.
  • در رپورتاژ آگهی نباید به طور مستقیم بر تبلیغ محصول تاکید کنید، بلکه لازم است به سبک گزارش و مصاحبه بنویسید.
  • نیازی نیست در متن رپورتاژ تمام جزئیات محصول یا خدمت را توضیح دهید. بهتر است برخی موارد را به صورت اجمالی معرفی کنید تا مخاطب برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت شما مراجعه کند.
  • از عناوین جذاب و ساده استفاده کنید. درباره کلماتی که کاربران با آن ها محصول موردنظر خود را جستجو می کنند، تحقیق کنید.
  • متن رپورتاژ آگهی را طوری بنویسید که مشتریان را درباره آن محصول کنجکاو کند.
  • از عکس ها و فیلم های مرتبط با رپورتاژ برای جذابیت بیشتر متن و خارج شدن از حالت یکنواختی کمک بگیرید.
  • لینک های مرتبط را در رپورتاژ بگنجانید. در ضمن توجه داشته باشید تعداد این لینک ها بیش از حد معمول نشود.

عوامل موثر بر قیمت رپورتاژ آگهی

گاهی اوقات در هنگام جشنواره های مختلف، برخی از سایت ها اقدام به انتشار رایگان رپورتاژ می کنند و شرایط ویژه ای را برای وبمسترها قرار می دهند تا رپورتاژ آگهی خود را با تخفیف سفارش دهند. در سایر اوقات برای اینکه بتوانید یک رپورتاژ آگهی باکیفیت دریافت کنید، باید هزینه ای را بپردازید. قیمت رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف با هم تفاوت دارد و از عوامل زیر تاثیر می پذیرد:

  • نمره اسپم: سایت هایی که فاکتور اسپم اسکور آن ها نزدیک به صفر باشد، کمتر احتمال اسپم بودن دارند و فعالیت های لینکی آن ها مجاز شناخته می شود. در نتیجه هزینه رپورتاژ آگهی در این سایت ها بیشتر است.
  • اعتبار سایت: درجه اعتبار و شهرت سایت ها با هم فرق می کند و طبیعتا هرچه یک وب سایت شناخته شده تر باشد، قیمت رپورتاژ آگهی در آن ها بالاتر خواهد بود.
  • ترافیک سایت: وب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند و نرخ بازدید آن ها زیاد است، هزینه بیشتری را برای انتشار رپورتاژ آگهی دریافت می کنند.

از آنجا که رپورتاژ آگهی از عوامل مهم در جذب مشتری و بهبود رتبه سایت محسوب می شود، همواره در مطالب آموزش سئو به آن اشاره می شود. به همین دلیل توصیه می شود از اهمیت رپورتاژ آگهی غافل نشوید و به اندازه کافی برای آن هزینه کنید.

برخی افراد به اشتباه و برای کاهش هزینه های خود رپورتاژ آگهی را در سایت های ارزان قیمت ثبت می کنند؛ درحالی که باید دقت داشته باشید کیفیت سایت برای عملکرد موفق رپورتاژ شما بسیار موثر است. تلاش کنید از سایت های معروف و باسابقه تر برای درج رپورتاژ خود کمک بگیرید چرا که این مسئله در نتایج سئو سایت شما نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

انواع رپورتاژ آگهی

رپورتاژها بنابر معیارهای مختلف به انواع گوناگونی تقسیم می شوند و ممکن است از جهت کاربرد، مخاطبان و نحوه انتشار متفاوت باشند. اگر چند نمونه رپورتاژ آگهی را با هم مقایسه کنید، احتمالا متوجه تفاوت آن ها خواهید شد. در ادامه شاخص ترین انواع رپورتاژ آگهی به همراه ویژگی های آن ها معرفی شده است:

رپورتاژ خبری

این نوع رپورتاژ در قالب معرفی خدمات و محصولات نوشته شده و معمولا در سایت های خبری منتشر می شود. رپورتاژ خبری نسبت به سایر انواع رپورتاژ آگهی نامحسوس تر است و مخاطب کمتر احساس می کند که پس از مطالعه مطلب به خرید محصول یا خدمات خاصی متمایل خواهد شد. اگرچه هدف از نوشتن این رپورتاژ پنهان کردن قصد تبلیغات نیست اما شما باید محصول خود را طوری در لا به لای متن معرفی کنید که مخاطب مستقیما در شرایط تبلیغات قرار نگیرد. به عنوان مثال می توانید رپورتاژ را با صحبت کردن درباره یک مشکل رایج افراد شروع کنید و در ادامه قابلیت های کالای جدید خود را برشمارید. در نهایت می توانید محصولتان را معرفی کنید و با پیش زمینه ای که در طول متن ایجاد کرده اید، مخاطب را برای خرید آن تشویق کنید.

رپورتاژ مولتی مدیا

یکی از انواع پرکاربرد رپورتاژها، رپورتاژ مولتی مدیا است که تنها به متن نوشتاری متکی نبوده و از عناصر سمعی و بصری نیز برای تبلیغات استفاده می کند. برنامه های تلویزیونی که چند دستگاه کامپیوتر مختلف را معرفی کرده و به مقایسه آن ها می پردازند یا برنامه هایی که در خصوص مزایا و معایب نوعی خودرو صحبت می کنند نمونه هایی از رپورتاژ مولتی مدیا هستند. نباید این نوع رپورتاژ را با تبلیغات تجاری تلویزیون اشتباه بگیرید زیرا در پیام های بازرگانی هدف تهیه کننده که فروش یک محصول خاص است، صراحتا بیان می شود و ابزارهای مختلفی برای اقناع مخاطب به کار می رود.

ولی زمانی که در حال تماشای یک رپورتاژ مولتی مدیا هستید اینطور به نظر می رسد که یک برنامه کاملا بی طرف است و صرفا خصوصیات چند محصول را با هم مقایسه می کند. اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که همین برنامه روی ویژگی های مثبت برخی محصولات تاکید بیشتری دارد و به طور غیرمستقیم به مخاطب القا می کند که این محصول بهتر است. به همین خاطر رپورتاژ مولتی مدیا موفق ترین نوع رپورتاژ به حساب می آید.

رپورتاژ تبلیغاتی

ساختار رپورتاژ تبلیغاتی به این نحو است که ابتدا یک مشکل یا مسئله ناخوشایند را مطرح می کنید و سپس به بررسی و معرفی ویژگی های محصول خود می پردازید تا به مخاطب اثبات کنید که این کالا مشکل را برطرف خواهد کرد. شیوه دیگری از رپورتاژ تبلیغاتی که حرفه ای تر بوده و آثار نامحسوسی دارد، بررسی محصولات شما توسط شخص ثالث است.

زمانی که شخص ثالثی از محصول شما استفاده می کند و شروع به نظر دادن درباره ویژگی های مثبت و منفی آن می کند، مخاطب می پذیرد که این فرد یک بررسی بی طرفانه را ارائه می دهد. بنابراین در چنین روشی به دست آوردن اعتماد مشتریان ساده تر است و فرد ثالث می تواند با ابراز رضایت خود از محصول، دیگران را به خرید آن کالا سوق دهد.

سخن پایانی

رپورتاژ آگهی شیوه ای نوین برای تبلیغ کسب و کار است که با هدف جذب مشتریان بیشتر صورت می گیرد. انتشار رپورتاژ آگهی جزو تاکتیک های قدیمی بازاریابی محسوب می شود و حداقل یک قرن قدمت دارد. اگرچه امروزه شیوه های جدیدتری مثل نشریات اینترنتی و شبکه های مجازی نیز امکان انتشار رپورتاژ آگهی را فراهم کرده اند و بستر گسترده ای برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها وجود دارد.

برای اینکه رپورتاژ آگهی نتیجه ای که به دنبال آن هستید را به همراه داشته باشد، باید با اصول نوشتن رپورتاژ آشنا باشید و سایت های معتبر را برای درج رپورتاژ خود انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم به سادگی تعریف کنیم که رپورتاژ آگهی چیست و چه انواعی دارد. همچنین راهکارهایی برای نوشتن یک رپورتاژ موثر و مفید پیشنهاد شد. امیدواریم این مطلب شما را در بهبود سئو سایت خود از طریق انتشار رپورتاژ آگهی راهنمایی کرده باشد.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 8:28

شنبه 31 تير 1402

فوق تخصص رادیوتراپی در تهران و توصیه های طلایی درمان سرطان

 فوق تخصص رادیوتراپی در تهران برای درمان بیماران مبتلا به سرطان، چه ویژگی های متفاوتی نسبت به دیگر متخصصان درمان سرطان دارد؟

مقدمه:

در این مقاله طی مصاحبه با بهترین فوق تخصص رادیوتراپی در تهران، خانم دکترهلاله خوشبخت، که سابقه درمان قطعی درمان برای بیش از 5000 بیمار را در طی 7 سال گذشته در رزومه خود دارند، سوالاتی را در رابطه با این موضوع انجام دادیم که شما مخاطب محترم را به مطالعه آن دعوت میکنیم:

موضوعات:

  1. تخصص رادیوتراپی و پرتو درمانی چیست؟
  2. میزان اثر بخشی یک درمان رادیوتراپی چه میزان در نتیجه نهایی درمان موثر است؟
  3. غیر از تخصص پزشک چه عواملی باعث موفقیت بیشتر در درمان میشود؟
  4. پیش آگاهی لارم برای بیماران قبل از شروع درمان چه باید باشد؟
  5. آیا در حین درمان میشود پزشک خود را تغییر داد؟

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 6:41

پنج شنبه 29 تير 1402

چگونه مقاله سئو شده بنویسیم؟

 

اصول سئو در مقاله نویسی,تولید محتوای سئو شده,چگونه برای سایت مقاله بنویسیم

 

مقاله سئو شده همواره یکی از مهم ترین دلایل موفقیت وب سایت ها بوده است. این مقالات دلیل اصلی بالا بودن رنک وب سایت ها در نتایج گوگل و موتورهای جستجو هستند. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که بهینه بودن یک مقاله از لحاظ سئو برای قرار گرفتنش در نتایج برتر موتورهای جستجو کافی نیست؛ عوامل دیگری از جمله بک لینک ها، بهینه بودن سورس و ... نیز وجود دارند که تاثیر بسیار زیادی در رتبه بندی صفحات دارند.

 

در این مقاله به این سوالات شما پاسخ داده ایم:

  • چگونه یک محتوا تولید کنم تا به سئو سایت من کمک کند؟
  • بهترین روش ها برای تولید محتوای خوب از نظر سئو چه روش هایی هستند؟
  • نکاتی که باید در یک مقاله سئو شده رعایت شوند چیست؟

آیا می خواهید کسب و کار شما بدون افزایش بودجه بازاریابی رشد کند؟ برای این کار باید ابتدا یک وب سایت مناسب برای کسب و کار خود ایجاد نمایید، سپس مطمئن شوید که محتوای کاربرپسند و مقالات سئو شده را در آن قرار می دهید، البته می دانم که برای این مهم باید حتما آموزش سئو ببینید.

اگر صفحات مهم وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو نشان داده شود، تعداد کلیک، اشتراک گذاری و تعامل بیشتری را در وب سایت خود دریافت خواهید کرد که این امر می تواند در میزان درآمد کسب و کار شما بسیار موثر و مفید باشد. همچنین اگر هیچ کس از صفحات سایت شما بازدید نکند، حتی اگر بهترین آموزنده ترین مطالب را نوشته باشید، سودی برای شما در پی نخواهد داشت.

اگر می خواهید وب سایت شما شکوفا شود و بازدید کنندگان زیادی را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل به وب سایت خود جذب کنید، یکی از مهم ترین اقدامات لازم تولید محتوا سئو شده یا همان مقاله سئو شده است. به عبارت دیگر محتوای سایت شما باید SEO friendly باشد.

انجام صحیح مقاله نویسی در سئو، به فکر و پیش بینی زیادی احتیاج دارد و شاید در ابتدا کمی سردرگم شوید و ندانید چگونه کار کنید، اما هنگامی که اصول را یاد گرفتید و آن ها را در فرایند تولید محتوا خود گنجانید، خواهید دید که بدون اضافه کردن به حجم کار خود، نتایج خوبی کسب می کنید.

(SEO Freindly) به چه معنی است؟

محتوای سئو دوستانه نوعی از محتوا می باشد که بر اساس اصول سئو محتوا نوشته شده است. به این نوع مقالات، محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو نیز گفته می شود. اصول رعایت شده در نگارش مقاله سئو، به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع مربوط به صفحه را راحت تر درک کرده و آن را برای عبارات مربوطه دسته بندی کند و هنگام جستجو شدن آن عبارات توسط کاربران، مقاله مذکور را به آن ها نمایش دهد.

در این بین برخی از بازاریابان به اشتباه فکر می کنند مقاله سئو بدان معناست که باید تمام متن آن از کلمات کلیدی هدف پر شده باشد، اما این کار نه تنها به کسب جایگاه بهتر در موتورهای جستجو کمک نخواهد کرد، بلکه می تواند جریمه های سنگین گوگل برای وب سایت را در پی داشته باشد. برای مثال در بد ترین حالت، گوگل صفحه ای که بدون هدف پر شده باشد از کلمات کلیدی را برای همیشه از نتایج جستجو خود حذف می کند.

همانطور که در ادامه این مقاله می خوانید، ایجاد مقالات سئو شده، چیزی فراتر از بکار بردن بیش از حد کلمات کلیدی در متن محتوا می باشد.

چگونه مقاله سئو شده بنویسیم؟

مقاله سئو شده به محتوایی گفته می شود که به بهترین شکل ممکن نوشته شده باشد و می تواند رنک کلی سایت و نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهد. در تولید محتوای سئو شده، باید توازن مناسبی بین استفاده از عبارات کلیدی و ارتباط محتوا با موضوع اصلی، برقرار باشد.

اگر از یک متخصص سئو و تولید محتوا بپرسید که چگونه یک متن سئو شده بنویسیم، مطمئنا او به شما می گوید که مقاله بهینه شده، بدون توجه به نرخ تبدیل و جذب ترافیک طبیعی، هیچ ارزشی نخواهد داشت. دقت داشته باشید که ارزش نوشتاری محتوا هرچقدر هم که بالا باشد، اگر نتواند کاربران را جذب خود کند، بهینه بودن آن بی فایده است. به طور کلی، هر محتوایی که نتواند سودی را برای کسب و کار شما ایجاد کند، به عنوان یک محتوای ارزشمند شناخته نمی شود.

به طور خلاصه، هنگامی که برای وب سایت خود تولید محتوا می کنید، شما در واقع این کار را به دو دلیل اساسی انجام می دهید:

  • افزایش نرخ تبدیل
  • افزایش رنک در موتورهای جستجو

یک سئوکار معمولی، تنها به مورد دوم اهمیت می دهد. او تلاش می کند تا برای یکسری عبارت کلیدی خاص، رنک بالایی دریافت کند و هدف دیگری جز این مورد ندارد. اما یک سئوکار حرفه ای و با تجربه که بهترین دوره آموزش سئو را نیز گذرانده باشد، می داند که هر دو مفهوم بالا اهمیت زیادی داشته و باید یک توازن مناسب بین هر دو آن ها به وجود بیاورد تا به موفقیت برسد. اینکه یک محتوا بتواند رنک های برتر را از آن خود کند اما هیچ کاربری بر روی لینک آن کلیک نکند، نشان می دهد که مسیر را اشتباه طی کرده اید.

باید بدانید که محتوا، یکی از پایه های کسب و کار شما می باشد؛ کاربران در ابتدا وارد وب سایت شما می شوند و بعد از مطالعه بخشی از محتوا، تصمیم می گیرند که در وب سایت باقی بمانند یا خیر.

به زبانی ساده تر، مقاله سئو شده به محتوایی گفته می شود که بر اساس اصول سئو تولید شده باشد و بتواند کاربران را جذب و در انتها آن ها را به مخاطبین دائمی وب سایت شما تبدیل کند.

مراحل نوشتن مقالات سئو شده

اصول سئو در مقاله نویسی,تولید محتوای سئو شده,چگونه برای سایت مقاله بنویسیم

در ادامه مراحلی برای اینکه چگونه می توانید تولید محتوا سئو شده را انجام دهید، برای شما شرح داده ایم تا با استفاده از آن ها بتوانید بهترین محتواها را در وب سایت خود منتشر کنید.

1. درک ماهیت کسب و کار خود

اینکه متوجه شوید که محتوای سئو شده و دارای ارزش محتوایی در مورد کسب و کار شما، دقیقا چه معنایی پیدا می کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. تمامی کسب و کارها منحصر به فرد هستند. بنابراین قبل از اینکه بخواهید برای یک سایت تولید محتوا کنید، باید به خوبی در مورد ماهیت کسب و کار مورد نظر، اطلاعات به دست بیاورید. طبیعی است که این پروسه کمی زمان بر می باشد؛ چراکه نیاز به تحقیق و جستجوی زیادی دارد.

همچنین تولید محتوا باید بر اساس اکثریت مخاطبان شما انجام شود. برای مثال اگر اکثر مخاطبان وب سایتی افراد بازنشسته هستند، قطعا باید تولد محتوا و لحن آن نسبت به سایتی که مخاطبانش کودکان و نوجوانان هستند، متفاوت باشد.

2. تهیه یک لیست از عبارات کلیدی با حجم جستجو بالا

تهیه یک لیست از عبارت های کلیدی که مردم با استفاده از آن به دنبال مطالب مربوط به کسب و کار شما می گردند، برای سئو سایت بسیار اهمیت دارد. به یاد داشته باشید که این عنوان مطلب شما است که کاربران در نتایج گوگل آن را می بینند و بر اساس آن تصمیم می گیرند که وارد وب سایت شما بشوند یا خیر.

بنابراین، جذاب و توصیفی بودن این عنوان کاربر را ترغیب می کند تا وارد وب سایت شما شود؛ برای بهینه سازی عنوان خود دو کار بسیار مهم وجود دارد که باید انجام دهید:

  • استفاده از کلمات جذاب کننده در آن
  • استفاده از عبارت کلیدی اصلی مقاله سئو شده شما

مطمئنا اگر این دو کار به درستی انجام شوند، کاربران تمایل بیشتری برای کلیک بر لینک مقاله شما پیدا می کنند.

3. شروع تولید محتوا

این بخش بستگی به مهارت شما در نویسندگی دارد. اگر هنوز نمی توانید محتوایی جذاب و ارزشمند تولید کنید، باید به خوبی تکنیک های نویسندگی را بیاموزید و بعد از تمرین های زیاد، آن ها را در روند تولید محتوای خود پیاده سازی کنید.

4. جایگذاری عبارات کلیدی

جایگذاری عبارات کلیدی همزمان با تولید کردن محتوا، ممکن است کمی سخت به نظر برسد. افرادی که تجربه خوبی در زمینه تولید محتوا دارند، مطمئنا به راحتی در همان زمانی که مقاله را می نویسند، می توانند عبارت های کلیدی را هم در آن به خوبی بگنجانند. اگر شما نمی توانید این کار با انجام دهید، ممکن است پروسه تولید محتوای سئو شده، زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد. به همین دلیل، باید زمان زیادی را برای هماهنگ کردن دو اصل تولید محتوا و پیاده سازی کلمات کلیدی، سپری کنید.

5. استفاده از یک ساختار بهینه سازی محتوا سایت

اگر می خواهید پروسه تولید محتوای سئو شده شما به بهترین شکل ممکن انجام شود، چند نکته وجود دارد که باید آن ها را در نظر داشته باشید:

  • عبارت کلیدی اصلی بهتر است در ابتدای عنوان و متن اولین پاراگراف به کار برده شود
  • بهتر است تگ های h، همگی دارای عبارت کلیدی باشند
  • انکر تکست ها باید ارتباط معنایی کاملی با صفحه مقصد داشته باشند
  • لحن نوشتاری شما باید متناسب با مخاطبین باشد
  • عبارت های کلیدی، تنها مواردی هستند که باید strong شوند (هر عبارت کلیدی فقط یک بار)
  • عبارت های کلیدی در توضیحات متا نیز باید حضور داشته باشند

هدف کلی تولید محتوای سئو شده، این است که به موتورهای جستجو بفهمانید که محتوای شما در مورد چه موضوعی است و به چه مسائلی پرداخته است.

6. از کلمات کلیدی خود به درستی استفاده کنید

می توانید بیش از حد در مورد قرار دادن کلید واژه ها در مقاله سئو خود نگران نباشید. بعضی افراد می گویند شما باید دقیقاً از تعداد کلمه کلیدی استفاده کنید، تعداد X بار. برخی دیگر می گویند که باید 2٪ تا 3٪ از کل کلمات مقاله شما را تشکیل دهد. هیچ مدرکی برای اثبات این موضوع وجود ندارد.

نکته مهم این است که کلمه کلیدی شما در عنوان مقاله شما نمایش داده می شود، سپس در برخی از قسمت های پاراگراف اول و آخر، اما حتی این یک قانون سخت نیست. در بعضی از مقالات ممکن است از کلمه کلیدی یک بار استفاده شود و در مقاله دیگر فقط دو بار. ارگانیک باشید و مسئله را سخت نکنید. اما این موارد به هیچ وجه ایده آل ترین حالت محسوب نمی شوند.

هنگامی که قصد دارید در مورد موضوعی خاص محتوا سئو شده تولید کنید، باید دقت کنید که محتوا شما حول محور همان موضوع بچرخد. به اندازه و بجا از عبارات کلیدی هدف خود استفاده نمایید و سعی کنید این عبارات را در تمام محتوای خود به خوبی پخش کنید. برای مثال نباید در دو پاراگراف اول 6 بار عبارت کلیدی را استفاده کرده و در ادامه متن تنها 2 بار آن عبارت را بکار ببرید.

درصورت استفاده بیش از حد از عبارات کلیدی، حتی اگر توسط گوگل جریمه نشوید، محتوای شما نزد کاربران ارزشی نخواهد داشت و پس از ورود به صفحه مربوط به مقاله، متوجه می شوند که متن شما دارای خوانایی مناسبی نیست؛ زیرا شما صرفا سعی کرده‌اید که کلمات کلیدی را در متن بگنجانید از موضوع مربوطه فاصله گرفته اید.

این اشتباه می تواند منجر به Buonce Rate شود، یعنی کاربران پس از ورود به صفحه وب سایت شما، پس از مدت زمان کوتاهی آن را ترک خواهند کرد. گوگل می تواند رفتار کاربرانی را که از طریق نتایج جستجو خودش وارد یک وب سایت می شوند را رصد کند و متوجه افزایش Bounce Rate یا همان نرخ پرش در سایت شما خواهد شد و به همین دلیل رتبه صفحات سایت شما را در نتایج جستجو کاهش می دهد.

7. چیزی بنویسید که ارزش خواندن داشته باشد

این تا کنون مهمترین نکته ما است. اینترنت آنقدر پر از مطالب گوناگون و عموما بی ارزش است که شما واقعاً باید محتوایی را با ارزش واقعی بنویسید تا بتواند در گوگل بایستد. اینترنت در درجه اول وسیله ای برای برقراری ارتباط اطلاعات است.

هنگامی که تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام دادید، متوجه خواهید شد که بسیاری از کلمات کلیدی به صورت سوالی هستند. این عبارات سؤالاتی هستند که مشتریان هدف شما در مورد کسب و کار شما دارند. یکی از روش های تولید محتوای ارزشمند برای کاربران، تولید محتوایی است گه پاسخ همین سوالات در آن گنجانده شده باشد.

مقالات شما فرصتی برای پاسخگویی به این سؤالات هستند. شما در زمینه تجارت خود متخصص هستید، بنابراین از این دانش برای ایجاد برخی مطالب ارزشمند استفاده کنید.

مقالاتی که عنوان آن ها با «چگونه» شروع می شود و موضوع آن ها در ارتباط با سوال مطرح شده است،می توانند بسیار ازرشمند باشند؛ زیرا عموما اطلاعات موجود در این نوع مقالات، اطلاعات مفیدی هستند و در مدت زمان کوتاهی به راحتی قابل خواندن می باشند. با استفاده از یکی از کلمات کلیدی خود، به دنبال راهی باشید تا آن را به مبحث جالب و مرتبط تبدیل کنید.

دقت کنید که اگر هدف اصلی شما از تولید کردن مقاله سئو شده، انتقال اطلاعاتی مفید به کاربرانتان باشد، این محتوا به صورت خود به خود، بهینه خواهد شد. شما باید سعی کنید در محتوای خود راهکارهایی مناسب ارائه کنید؛ در غیر این صورت کاربران تصور می کنند که تمامی مقاله های وب سایت شما بی ارزش بوده و نکته خاصی از آن ها به دست نمی آید.

احتمالا تا الان پاسخ مناسبی برای پرسش چگونه مقاله سئو شده بنویسیم، به دست آورده اید. بعد از اینکه اطلاعات این مقاله را به خوبی فرا بگیرید، باید تمرین های مناسبی نیز در این زمینه انجام دهید. بدون تمرین کردن، امکان ندارد که به موفقیت های بزرگی برسید.

نکات سئو داخلی برای نوشتن مقاله سئو شده

در ادامه مواردی را بررسی می کنیم که برای نوشتن یک مقاله سئو شده و یادگیری سئو محتوا، کمک ویژه ای می کند:

1- تحقیق کلیدواژه ها

هنگام شروع کار، تا جایی که می توانید به دنبال کلمات کلیدی طولانی یا به اصطلاح “دم بلند” باشید. رتبه بندی کلمات کلیدی طولانی به اندازه کلمات کلیدی عمومی (کلمات کمتر) دشوار نیست. اگر یک طراح سایت هستید، با یک موضوع عمومی یعنی “طراحی وب سایت” شروع کنید، سپس لیست کلمات کلیدی خود مانند “طراحی وب سایت تجارت الکترونیک”، “طراحی وب مقرون به صرفه” و… را برای تولید محتوا در نظر بگیرید.

اگر در حال ایجاد یک سایت کاملا جدید هستید، تحقیقات کلمات کلیدی باید اولین کاری باشد که قبل از پر کردن سایت خود با محتوا انجام می دهید. تحقیق کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند، آنچه را که مصرف کنندگان در واقع به دنبال آن هستند، کشف کنید. پیدا کردن کلمات کلیدی تکنیک ها و راهکارهایی دارد که در مقاله آموزش تحقیق کلمات کلیدی به طور کامل برای شما بررسی کردیم.

اگر سایت شما برای مدتی فعال بوده، به سادگی می توانید در Google Analytics ثبت نام و بررسی کنید که بازدیدکنندگان فعلی شما از چه کلمات کلیدی برای ورود به سایت استفاده کرده اند. این روش برای تولید یک مقاله سئو شده کاربردی بسیار کمک کننده است.

2- سازماندهی ساختار سایت

فرض کنید شما عاشق محصولات الکترونیکی هستید و تمرکزتان بر ساختن بزرگترین مرکز خرید لوازم الکترونیکی در شهر است. در این بین مرکز خرید شما دارای یک موضوع خاص بوده و با کالاهای الکترونیکی خاص سروکار دارد و در عوض دیگر مراکز روی موضوعات عمومی و خرده فروشی ها مانور می دهند.

از این رو کاربران هر زمان که به خرید محصولات الکترونیکی فکر کنند، مرکز خرید شما در ذهن آنها نقش می بندد. سایت هایی با ساختار واضح، محتوای باکیفیت بالا و با کد تمیز و مرتب در موتورهای جستجو بسیار خوب عمل می کنند.

گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگام تصمیم گیری، نتایج جستجوی کاربر مربوط به سایت های خاص را بیشتر مورد توجه قرار می دهند.

3- ایجاد محتوا و صفحات فرود حرفه ای

صفحات فرود صفحاتی هستند که بازدیدکنندگان شما هنگامی که بر روی یک نتیجه جستجو کلیک می کنند، مستقیماً روی آنها قرار می گیرند. این مهم است که صفحات فرود شما توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده و آنها را به صفحات داخلی سایت هدایت کنند.

اگر صفحه فرود به درخواست جستجو پاسخ نمی دهد یا به اندازه کافی قانع کننده نیست و اکثر بازدیدکنندگان در صفحه فرود شما روی دکمه “برگشت” کلیک کرده و به نتایج جستجو باز می گردند، به احتمال زیاد رتبه بندی شما در طول زمان کاهش می یابد.

به هنگام ساخت صفحات فرود، سه مرحله را باید در نظر داشته باشید:

  1. مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی مورد بررسی برنامه ریزی کنید.
  2. مقاله را بنویسید و کلمات کلیدی را در آن در نظر داشته باشید.
  3. کلمات کلیدی را در جایی که مناسب است مانند: برچسب عنوان، متن محتوا، برچسب های alt تصویر و زیر عنوان ها وارد کنید.

4- بهینه سازی روی صفحه

در بخش چهارم از نکات مهم نوشتن و ایجاد مقاله سئو شده باید به سرعت بارگذاری صفحه (یک عامل رتبه بندی) توجه کرد، زیرا گوگل روی آن وسواس نشان می دهد. اگر قصد دارید مقاله سئو شده شما بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد، فراموش نکنید که سورس سایت شما باید بهینه باشد و لود صفحات آن، با تاخیر نباشد.

5- عنوان های صفحه

عنوان صفحه یکی از مهمترین فاکتورهای سئو در سایت است. نکته مهمی که در این زمینه باید رعایت کرد این است که هر کدام از صفحات و پست های موجود در سایت باید عنوان منحصر به فرد مختص به خود را داشته باشند. این عنوان باید دربردارنده کلمه کلیدی مرتبط با محتوای صفحه یا پست باشد. فراموش نکنید که عنوان محتوا (تگ تایتل یا تگ h1 فرقی ندارد) باید جذابیت زیادی داشته باشد.

6- توضیحات متا

یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر سئو داخلی که بسیاری آن را فراموش می کنند، توضیحات متا است. این توضیحات یکی از بخش های مهمی در سایت هستند که باید واژه های کلیدی مرتبط با محتوا را در آن ها قرار بگیرد، زیرا این بخش در نتایج ارائه شده توسط موتورهای جستجو نمایش داده می شوند.

فراموش نکنید که توضیحات متا دیسکریپشن باید جذاب، شامل کلمه کلیدی و به بهترین شکل نوشته شود.

7- تگ های هدینگ

شاید برایتان سوال باشد که تگ هدینگ چیست. یک مقاله سئو شاید باید شامل تگ های هدینگ باشد. این تگ ها همان زیرعنوان هایی هستند که در مقاله برای آن ها توضیحاتی را می نویسیم. به عنوان مثال “نکات سئو داخلی برای نوشتن مقاله سئو شده” در تگ h2 قرار گرفته و این توضیحاتی که نوشتیم درباره این موضوع است. اگر با کاربرد این تگ به خوبی آشنا باشیم و به طور کلی بدانیم چگونه مقاله سئو شده بنویسیم چیست، به راحتی می توانیم یک مقاله استاندارد سئو شده را تولید کنیم.

8- ساختار URL

یکی دیگر از عواملی که در سئو داخلی سایت بسیار کاربردی و مهم است، استفاده از URL های جستجوگر فرندلی برای هر کدام از صفحات وب سایت است. این URL ها باعث می شوند تا خزنده ها بهتر به صفحات دسترسی داشته باشند. یک URL خوب شرایط و ویژگی های مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به کوتاه بودن URL و همچنین استفاده از کلمات کلیدی در متن URL اشاره کرد.

در نتیجه فراموش نکنید علاوه بر تمام نکاتی که برای یک مقاله سئو شده، باید رعایت کنید، از نام آدرس صفحه، نباید فراموش کنید.

9- سئو تصاویر

یکی دیگر از عوامل به شدت تاثیر گذار در رتبه بندی سایت، تصاویر به کار رفته در محتوا هستند. این تصاویر نه تنها متن محتوا را از نظر دیداری جذاب می کنند، بلکه متن را به بخش های مختلف هم تقسیم می کنند. البته در مورد این تصاویر باید نکاتی را رعایت کرد. برای مثال رعایت استانداردهای سئو مربوط به عنوان ها در مورد عنوان تصاویر و یا توجه به ویژگی Alt در تگ تصاویر.

سخن پایانی

مقاله سئو شده برای وب سایتی که قصد دارد در نتایج گوگل جایگاه خوبی داشته باشد، به شدت توصیه می شود. تمامی مقالاتی که در نتایج گوگل بازدید بالایی دارد و درآمد سایت را افزایش داده اند، مقاله سئو شده هستند. ما در این مقاله سعی کردیم تمامی نکاتی که برای نوشتن یک مقاله استاندارد و بهینه، نیاز دارید را برای شما شرح دهیم. شما می توانید سوالات و چالش های خود در این باره را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.






نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 13:36

پنج شنبه 29 تير 1402

ویژگی های ضدآفتاب لافارر

چه انتظاراتی از یک ضد آفتاب خوب دارید؟ قیمت مناسب؟ تنوع شگفت انگیز؟ کیفیت بالا و مواد سازنده مرغوب؟ قطعا شگفتزده خواهید شد وقتی متوجه شوید همه این ویژگیها در ضد آفتاب لافارر وجود دارند. این دسته بندی، مشهورترین لاین تولید شده توسط برند نام آشنای لافارر است که به عنوان یکی از پرفروش ترین ضدآفتاب های داخلی نیز شناخته میشود. همین توضیحات کوتاه کافی بود تا پی ببریم با یکی از مهم ترین محصولات پوستی ایرانی سروکار خواهیم داشت. پس بیایید یک نگاه پرجزئیات و دقیق به این کرم های محافظتی بیندازیم تا بیشتر با آنها آشنا شویم.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 9:52

پنج شنبه 29 تير 1402

بررسی دقیق انواع تسمه های صنعتی انتقال نیرو و نقاله و کاربرد آنها

تسمه های انتقال نیرو و تسمه های صنعتی از تجهیزات مهم و رایجی هستند که در صنایع مختلف از جمله صنایع معدنی ، صنایع فولادی ، صنایع نفت ، صنایع شیمیایی ، صنایع خودروسازی و صنایع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند. تسمه های انتقال نیرو به دلیل ویژگی هایی همچون عملکرد بالا ، قابلیت انتقال بار بالا ، پایداری در شرایط سخت و قابلیت اطمینان بالا ، به عنوان یکی از اصلی ‌ترین وسایل انتقال نیرو در صنعت ، بسیار مورد توجه قرار گرفته ‌اند. لذا در این مقاله به بررسی انواع تسمه های انتقال نیرو و تسمه صنعتی ، نوار نقاله و کاربردهای آنها می پردازیم.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 8:11

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::