بروزرسانی هسته گوگل و تاثیر آن در سئو

آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 28826
تعداد مطالب : 341
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403

بروزرسانی هسته گوگل و تاثیر آن در سئو

 

تاثیرگذاری این به روزرسانی مهم بر روی وب سایت های متعدد واضح است و باعث از دست دادن رتبه بسیاری از وب سایت ها شده است، در حالی که برخی دیگر توانسته اند رتبه خود را افزایش دهند. یک نکته مهم درباره به روزرسانی هسته گوگل وجود دارد و آن هم همگانی بودن آن است؛ به این معنی که این به روزرسانی بر روی تمامی زبان ها و کشورها تاثیرگذار است و به یک زبان خاص محدود نمی شود.

برخی از سایت های بزرگ جهانی که افت رتبه داشته اند:

  • twitch.tv
  • archive.org
  • wordpress.org
  • spotify.com

هر کدام از سایت های بالا بین ۳۸% تا ۵۰% بعد از بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل تا به این لحظه افت رتبه داشته اند. نکته ای که بسیار جالب است درباره افت رتبه سایت های بالا این است که تمامی این فراز و نشیب ها تنها در ۱۱ روز اتفاق افتاده است که این موضوع نشان دهنده اهمیت این بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل است و نباید به سادگی از آن بگذرید.

از طرفی سایت های بزرگ دیگری نیز بعد از این آپدیت الگوریتم گوگل رشد بسیار خوبی داشته اند. برخی از سایت های بزرگ جهانی که رشد رتبه داشته اند:

  • play.google.com
  • washingtonpost.com
  • apps.apple.com

به طور مثال سایت گوگل پلی در روز اول %۴۳+ و در روز دوم %۹۲+ درصد رشد داشته است. ظاهرا گوگل در این بروزرسانی تمرکز خود را بیشتر روی محتوا گذاشته است و تنها به برخی موضوعات اشاره کرده است که سعی می کنیم در این مقاله به آن ها بپردازیم.

صحت محتوا

آیا می‌خواهید به کاربری که به شما اعتماد کرده و شما را به عنوان موتور جستجوی خود انتخاب کرده است، محتوایی را نمایش دهید که اشتباه و غلط است؟ اگر خودتان را جای گوگل بگذارید، چه احساسی خواهید داشت؟ یکی از موضوعات مهمی که در بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل به شدت تاکید شده است، صحت محتوا است.

گوگل برای سایت های پزشکی اهمیت بیشتری قائل است و در بروزرسانی هسته اصلی خود، محتوای آنها را بررسی می کند تا اطلاعات صحیح به کاربران ارائه شود. این بررسی اکثراً بر روی وب سایت های با زبان بین المللی انجام می شود اما در آینده، وب سایت های فارسی زبان نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

بروزرسانی محتواهای قدیمی

علم و تکنولوژی به سرعت پیشرفت می‌کنند و اطلاعات مدام در حال تغییر هستند. اطلاعاتی که درباره سرطان در سال ۱۳۹۵ وجود داشته است با اطلاعات سال ۱۴۰۰ تفاوت زیادی دارد. گوگل هیچ‌وقت محتوای قدیمی که اطلاعات آن منسوخ شده است را به کاربران نمایش نمی‌دهد. بروزرسانی محتوا اهمیت بسیاری دارد و باید مدام این کار را انجام داد تا با تغییرات الگوریتم گوگل همگام باشیم.

حتما مطالبی که ممکن است اطلاعات آن تغییر کرده باشد را به روز کنید، ایرادات آن را برطرف کنید و سئو محتوا را بهبود دهید. ویژه سایت های پزشکی و گردشگری که در الگوریتم گوگل حساس هستند. به عنوان مثال، اگر سایت گردشگری دارید، حتما مکان هایی را معرفی نکنید که دیگر وجود ندارند. همچنین، سایت های حوزه پزشکی نباید اطلاعات نادرست به کاربران ارائه دهند زیرا با جان انسان ها مرتبط هستند.

کیفیت در محتوا

بدون شک، تا به اینجا متوجه اهمیت محتوا در بهبود سئو و بروزرسانی الگوریتم گوگل شده‌اید. کیفیت محتوا برای گوگل بسیار اهمیت دارد و در به‌روزرسانی الگوریتم گوگل این اهمیت بیشتر شده است. یکی از روش‌های سنجش کیفیت محتوا توسط گوگل E-A-T است که مخفف Expertise، Authoritativeness و Trustworthiness است. این سه کلمه بسیار مهم هستند و توضیحات زیادی دارند، اما ما سعی می‌کنیم به طور خلاصه توضیح کوتاهی بدهیم. تخصص، اعتبار و اعتمادپذیری؛ سه فاکتور اصلی که گوگل به آن‌ها eat می‌گوید. بودن متخصص در کار خود برای گوگل و کاربران اهمیت زیادی دارد.

شما باید دارای اعتبار قوی در گوگل باشید. همچنین، اعتمادپذیری یک موضوع مهم است؛ گوگل سعی می‌کند سایت‌هایی را به کاربران نمایش دهد که به آن‌ها اعتماد دارد. برای اینکه گوگل به سایت شما اعتماد کند و آن را به عنوان یک نتیجه خوب و مثبت به کاربران نمایش دهد، شما باید این اعتمادسازی را انجام دهید. EAT یکی از عواملی است که گوگل از آن برای رتبه‌بندی استفاده می‌کند. گوگل سعی می‌کند معیارهای خود را مطابق با ترجیحات انسان‌ها پیاده‌سازی کند، زیرا هیچ کسی محتوای کم کیفیت و بد را دوست ندارد و گوگل نیز به خوبی این را می‌داند.

نتیجه گیری

بدون شک، شما درک کرده اید که اهمیت این به‌روزرسانی الگوریتم گوگل و اهمیت محتوا چقدر است. گوگل با این به‌روزرسانی، صحت و درستی محتوایی که به کاربران نمایش می‌دهد را بررسی می‌کند. همچنین، تحلیل و به‌روزرسانی سایت خود را فراموش نکنید. بسیاری از سایت‌های بزرگ دنیا که قبلاً نام برده شدند، تنها در یک روز ۳۰ درصد رشد یا افت رتبه داشته‌اند. تحلیل سایت و به‌روزرسانی محتوا از جمله کارهایی است که بسیار اهمیت دارند و باید حتماً آن‌ها را در برنامه خود قرار دهید. محتواهای قدیمی خود را مرور کنید و آن‌هایی که نیاز به به‌روزرسانی دارند، به‌روز کنید.

تولید محتوا بسیار مهم است و همچنین به روزرسانی محتوا نیز اهمیت دارد. باید به این نکته توجه کنید که به روزرسانی محتوا باید به صورت صحیح و متناسب با اصول انجام شود. بروزرسانی هسته اصلی گوگل را جدی بگیرید و محتوای باکیفیت تولید کنید. همچنین، حتما باید محتواهای قدیمی خود را که کیفیت پایینی دارند و نیاز به اصلاح دارند، به روز کنید.

یک نکته مهم که هرگز نباید آن را فراموش کنید این است که جایگاه شما در موتور جستجوی گوگل قطعی و تضمین شده نیست. اگر در یک کلمه کلیدی در رتبه یک قرار دارید، نباید فکر کنید که همیشه در همان موقعیت باقی خواهید ماند. رقبای شما ممکن است عملکرد بهتری داشته باشند و یا مقالات بهتری تولید کنند و شما ممکن است جایگاه خود را از دست بدهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 14:53

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::