بهترین مرکز صافکاری pdr با تجربه 20 ساله در تهران!

آموزش سئو , سئو سایت , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ, نیوسئو,امیر قمصری , سئوسایت , سئو , سئو سایت,سئوسایت,آموزش سئو,سئو , آموزش تولید محتوا , آموزش ایمیل مارکتینگ , نیوسئو , آموزش سئو, سئو سایت , آموزش تولید محتوا, آموزش ایمیل مارکتینگ , آموزش تولید محتوا , سئو سایت , بک لینک , آموزش ایمیل مارکتینگ , استراتژی سئو ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 421
بازدید کل : 28826
تعداد مطالب : 341
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




RSS

آموزش سئو سایت

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

بهترین مرکز صافکاری pdr با تجربه 20 ساله در تهران!

 

صافکاری چیست؟

وقتی خودرو شما در صورت برخورد با خودرو دیگر و یا ضربات ناشی از عوامل بیرونی دچار آسیب دیدگی می‌شود صافکاری بهترین روش برای حل مشکل است. امروزه صافکاری pdr در تهران یکی از پر تقاضا ترین روش‌ها برای حل مشکل است. البته که صافکاری به دو روش سنتی ومدرن انجام می‌شود. اما امروزه صافکاری pdr یکی از مدرن ترین روش‌های صافکاری به شمار می‌رود که تقاضا برای آن بیشتر است.

صافکاری pdr چیست؟

همانطور که از نام این فرآیند معلوم است pdr در واقع نوعی از صافکاری خودرو می‌باشد که در آن بدون نیاز به رنگ و نقاشی آسیب‌های بدنه خودرو رفع می‌شود. در واقع به عملی که باعث از بین بردن فرورفتگی و خسارات ناشی از عوامل بیرونی می‌شود صافکاری می‌گویند. در صافکاری pdr با استفاده از وسایل مخصوص در کمترین زمان این عمل را انجام می‌دهند.

بیشترین استفاده pdr  در کجا می‌باشد؟

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که از صافکاری pdr بیشتر در کدام قسمت‌های خودرو می‌شود استفاده کرد. باید گفت که گلگیر خودرو، درب و کاپوت و سقف خودرو از جمله قسمت‌هایی می‌باشد که با صافکاری pdr قابل تعمیر است. استارلوکس یکی از بهترین صافکاری pdr در تهران می‌باشد که به وسیله مدرن ترین و با بهترین تکنولوژی‌ها عمل صافکاری را انجام می‌دهد. اگر شما به دنبال صافکاری در تهران می‌باشید استارلوکس می‌توانید بهترین انتخاب شما باشد.

چه قسمت‌هایی از بدنه خودرو را نمی‌توان با صافکاری pdr تعمیر کرد؟

بیشتر نقاط بدنه خودرو را در صورتی که آسیب جدی ندیده باشد می‌توان از طریق صافکاری pdr تعمیر کرد. اما در صورتی که بدنه خودرو شما دچار آسیب جدی تری شده باشد باید این روش به صورت سنتی انجام شود. همچنین بعضی از قسمت‌های خودرو به دلیل جنس بدنه نیز نمی‌توان با صافکاری بدون رنگ ترمیم کرد. قسمت‌هایی از بدنه مانند سپرهای پلاستیکی و یا حتی گلگیرهای فایبرگلاس و کاپوت‌های فیبرکربن نیز با صافکاری pdr قابل تعمیرنیست. در صورتی که این قسمت‌ها آسیب ببیند معمولا باید برای تعویض این بخش از بدنه خودرو اقدام کرد.

عمل صافکاری pdr به چه صورت است؟

صافکاری pdr یا همان صافکاری بدون رنگ در واقع نیاز به دستگاه‌های بسیاری دارد. در این روش برعکس روش سنتی بدنه خودرو شما بدون رنگ تعمیر می‌شود. این روش به دلیل اینکه به بدنه خوردرو شما هیچ آسیبی وارد نمی‌شود بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این روش از دستگاه‌هایی چون تگرگ کش، دستگاه مکنده، دستگاه هات باک، دستگاه بادگیر بی رنگ، دستگاه نقطه زن و صافکاری میله ای pdr استفاده می‌شود. اما باید اشاره کرد که مهم ترین ابزار برای صافکاری pdr استفاده از میله  pdr می‌باشد.

در صافکاری pdr معمولا قسمت فرو رفته را با استفاده از وسایل گرم کننده حرارت می‌دهند. پس از گرم کردن با استفاده از میله pdr ناهمواری‌ها و فرورفتگی‌ها را ترمیم می‌کنند.

دیگر تجهیزات مورد استفاده در صافکاری pdr

در صافکاری pdr دستگاه‌ها و تجهیزات بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما تجهیزاتی که بیشتر افراد متخصص برای صافکاریpdr از آن استفاده می‌کنند به شرح ذیل می‌باشد:

  • سشوار‌های صنعتی جهت گرم کردن قطعات خودرو
  • انواع چکش‌ها مورد نیاز برای روش pdr
  • انواع میله‌های pdr

کاربرد صافکاری pdr

بالاتر اشاره کردیم که از صافکاری pdr برای آسیب‌های جزئی تری استفاده می‌شود. و می‌توان بدون رنگ قسمت‌هایی از بدنه خودرو را که دچار آسیب شده است تعمیر کرد. اما برای اطلاع بیشتر شما از انواع آسیب‌هایی که می‌توان به روش صافکاری pdr تعمیر را انجام داد در زیر ذکر شده است:

  • فرورفتگی بدنه خودرو در اثر برخورد تگرگ
  • آسیب بدنه خودرو از طریق ضربات فیزیکی اما با شدت کمتر
  • از بین بردن آسیب‌های کوچکی که به علت تصادفات خفیف شکل گرفته

انواع میله pdr

میله‌های pdr به صورت یک اهرم قابل استفاده قرار می‌گیرد. درواقع دسته اهرم به عنوان محلی برای اعمال نیرو و قسمت تکیه گاه برای برخورد با محل فرورفتگی استفاده می‌شود. استفاده از میله pdr  مهارت بسیاری می‌خواد در واقع متخصصین pdr با گرم کردن سطح مورد نظر با استفاده از میله pdr مورد نیاز محل آسیب دیده را تعمیر می‌کنند. میله‌های pdr در انواع مختلف است که در زیر به آن اشاره شده است:

  1. میله چرخشی: از این نوع میله در نقاطی که امکان چرخش میله وجود دارد استفاده می‌شود.
  2. میله اهرمی: از این مدل برای قسمت‌های جداشونده مانند کاپوت استفاده می‌شود.
  3. میله دم ماهی: جهت استفاده در بخش‌هایی که فضای کمی دارند مورد استفاده است.

مزایای استفاده از صافکاری pdr

صافکاری pdr با توجه به کارآمدی که دارد مزایای زیادی برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند دارد. به همین منظور در ادامه به برخی از مزایای استفاده از روش صافکاری pdr را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم:

  1. تعمیر قطعات آسیب دیده بدون رنگ
  2. جلوگیری از افت قیمت خودرو به دلیل داشتن رنگ
  3. جلوگیری از عوض کردن قطعه فابریک خودرو
  4. باز نکردن قطعات خودرو برای انجام صافکاری
  5. عدم آسیب به رنگ خودرو
  6. باقی نماندن اثر خوردگی بر روی بدنه خودرو

تفاوت صافکاری pdr و سنتی

در انجام صافکاری به روش سنتی با روش pdr تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. در ادامه این مطلب سعی داریم تا تفاوت‌ها را برای شما بررسی کنیم:

  • در صافکاری pdr برخلاف روش سنتی رنگ خودرو حفظ می‌شود.
  • زمان انجام صافکاری در pdr نسبت به روش سنتی کمتر است.
  • صافکاریpdr نسبت به روش سنتی ساده تر می‌باشد.
  • هزینه صافکاریpdr نسبت به روش سنتی بسیار کمتر می‌باشد.
  • در صافکاری pdr نسبت به روش سنتی از قیمت خودرو کاسته نمی‌شود.
  • در صافکاری pdr نسبت به روش سنتی از دو رنگ شدن خودرو جلوگیری می‌شود.

سخن پایانی

اما در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که صافکاری pdr درواقع به حفظ و نگهداری خودرو شما کمک بسیاری می‌کند. این امر سبب می‌شود تا از ظاهر و عملکرد خودروی خود لذت کافی را ببرید. همچنین سبب می‌شود تا طول عمر خودرو شما بیشتر شود. اما خب چیزی که در این مسیر بسیار مهم است این موضوع که شما اطلاعات کافی از این روش داشته باشید تا قدرت تصمیم گیری داشته باشید که چه زمان باید از این روش استفاده کنید.

اما باید توجه داشته باشید که به غیر از این انتخاب یک مرکز تعمیرگاهی مطمئن نیز بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه خودرو کالایی گران قیمت می‌باشد برای تعمیر آن باید حتما از متخصصین حرفه ای کمک گرفت. مجموعه تعمیرگاه استارلوکس یکی از بهترین تعمیرگاه‌های غرب تهران می‌باشد. این مجموعه با به کارگیری بهترین روش‌های روز دنیا و مدرن ترین تکنولوژی‌ها و همچنین با استفاده از دانش کارشناسان حرفه ای یکی از بهترین مراکز صافکاری pdr در تهران می‌باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط علی ابراهیمی در ساعت 15:42

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


سئو سایت
سئو
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش سئو سایت و آدرس number1seo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::